Karácsony közeledtével sokan keresnek megbízható pezsgőt az ünnepi asztalra: de vajon melyik nagy márka nyújt valódi élményt?
Érdemes felkészülni arra, hogy november elseje - Mindenszentek - szombatra esik, ez pedig azt jelenti, hogy zárva lesznek a boltok. Valószínűleg sokan pénteken intézik majd a hétvégi bevásárlást, így a szokásosnál nagyobb tömegre, sorokra kell számítani.
Munkaszüneti nap november elseje, ami idén szombatra esik, így változik a boltok nyitva tartása is. A Pénzcentrum információi szerint az üzletek az alábbiak szerint lesznek nyitva a következő napokban:
Október 31-én, pénteken a boltok a szokásos rend szerint tartanak nyitva. A hipermarketek általában este 10-kor, 11-kor zárnak, a plázák üzletei 8-ig, 9-ig várják a vevőket, a nagyobb élelmiszerboltok 8, 9, vagy 10 órakor zárnak.
November 1-jén, szombaton az üzletek zárva tartanak. Kivételt jelentenek a virágboltok, benzinkutak, non-stop kisboltok.
A vasárnap is nyitva tartó üzleteket nyugodtan felkereshetjük november 2-án: a hipermarketek általában reggel 6-tól várják a vevőket, a kisebb boltok 9-től, 10-től nyitnak.
A korábbi évek tapasztalatai alapján elmondható, hogy hétvégi munkaszünetek esetén sokan péntekre időzítik a nagybevásárlást. Így most is valószínűsíthető, hogy pénteken sokan lesznek a bevásárlóközpontokban, a pénztáraknál nagyobb sorok alakulhatnak ki, zsúfoltak lehetnek a parkolók.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az egyik legnagyobb áruházlánc, az Auchan a Pénzcentrumot arról tájékoztatta, készülnek arra, hogy sok vásárló lesz boltjaikban pénteken: a kasszasoron a várható, erősebb forgalommal arányosan tervezik a pénztárosok beosztását, ugyanígy a vevőszolgálati és áruházi munkatársak jelenlétét is forgalomhoz mérten növelik.
A termékek rendelésekor is figyelembe veszik a hosszú hétvége várhatóan erősebb forgalmát, az árukészletekkel is a tervezett forgalomhoz igazodnak mind élelmiszer, mind nem élelmiszer terén.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








