A DPD Hungary tájékoztatása szerint az év végi, kiugróan magas csomagforgalom miatt kézbesítési nehézségek jelentkeztek Budapesten és környékén.
A webáruházak vásárlói járhatnak jól a Magyar Posta és a Webox versenyével, hiszen így olcsóbb lehet a kézbesítés a csomagautomatákba - írja a Világgazdaság.
Az újság pénteki cikke szerint már most árversenyt generált a csomaglogisztika piacán egy hónapja beinduló Webox, de a karácsonyi szezonra vélhetőleg még jobban járhatnak a webáruházak vásárlói. Az állami vállalat mindhárom súlykategóriában (2-től 20 kilogrammig) 140-200 forinttal mérsékelte az árait, így 690 és 1280 forintot kell fizetni a csomagautomatás kézbesítésért, míg a Webox a csomag súlyától függetlenül 749 forintért dolgozik.
Az új cég az állami vállalat piacvezető pozícióját a közeljövőben még aligha veszélyezteti majd, hiszen három év alatt 4-5 százalékos piaci részesedést és évi 500 ezer feletti tranzakció számot szeretnének elérni.
A postának stabilan mintegy 2700 hivatala van országszerte, csak az ingadozik, hogy ebből mennyi a saját és mennyi az alvállalkozásban üzemeltetett. A munkavállalók létszáma azonban folyamatosan apad: a harmadik negyedévben a Magyar Posta kimutatása szerint a foglalkoztatottak átlagos állományi létszáma 30 731 volt, míg a második negyedévben még 31 322-en dolgoztak a vállalatnál - írja az újság.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








