Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Januártól a termék forgalmazása céljából szervezett utazást vagy rendezvényt a kereskedő köteles lesz bejelenteni - az erről szóló kormányrendelet a hétfői Magyar Közlönyben jelent meg.
A kereskedő a telephelye szerinti jegyzőnek - az utazást megelőzően 15 nappal korábban - köteles bejelenteni a rendezvény helyét és időpontját. A jegyző a bejelentést 3 napon belül továbbküldi az utazás vagy a rendezvény helye szerint illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségnek.
Egy további előírás született a mozgóboltokra is. A mozgóbolt úgy üzemeltethető, ha a jármű tulajdonosa - vagy üzembentartója - arra engedélyt adott, a kereskedő pedig beszerezte az árusított termékekre előírt hatósági engedélyeket. Ezeken túl a kereskedő nevét és székhelyét - jól láthatóan - ki kell írni a mozgóboltra.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








