Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Január 1-jétől változnak a DHL Express Magyarország Kft. díjai - írja a Napi Gazdaság a társaságra hivatkozva.
A lap hétfői cikke szerint a nemzetközi légi szolgáltatások esetén átlagosan 3,9 százalékkal, míg a belföldi és nemzetközi közúti szolgáltatásoknál 6,4 százalékkal emelkednek a szolgáltatások árai, amelyek magukban foglalják az e-útdíj többletköltségét is.
A DHL évente felülvizsgálja árait, figyelembe véve az infláció mértékét, a jogi-szabályozási környezet változásait valamint az inflációhoz közvetlenül nem kapcsolódó, ágazatspecifikus költségeket.
Ezek közé tartozik az e-útdíj bevezetése is, amelynek többletköltségét a DHL a közúti szolgáltatásaira vonatkozó üzemanyagpótdíjban érvényesítette szeptember 1-jétől.
Január 1-jétől az e-útdíjjal kapcsolatos költségeket a szállítási díjak tartalmazzák, ami a légi szolgáltatások esetében alkalmazottnál magasabb áremelést tesz indokolttá a közúti díjak esetében. A közúti üzemanyagpótdíj ezzel párhuzamosan januártól csökken, a díjszámításnál az e-útdíj költségeit nem veszik figyelembe.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








