Az alapélelmiszereken belül például a tojás ára közel 30 százalékkal, a búzafinomliszté 20 százalék feletti mértékben csökkent.
Kétszer is szerencséje volt annak a magyar kisnyugdíjasnak, aki majdnem lecsúszott a Hatoslottó főnyereményéről.
Legendaként terjed a Szerencsejáték Zrt.-nél annak az idős hölgynek az esete, aki majdnem lecsúszott a Hatoslottó főnyereményéről. "Egyszer az utolsó pillanatban, a 89. napon jelentkezett egy Hatoslottó-nyertes. Mint ismert, a játék szabályzata szerint a sorsolást követően a nyertesnek 90 nap áll rendelkezésére, hogy jelentkezzen nyereményéért" - fűzte hozzá a Szerencejáték Zrt.
"Amikor kollégáink megkérdezték az idős hölgyet, miért várt ilyen sokáig, azt válaszolta, kétszer volt szerencséje: egyszer, amikor megjátszotta a 6 nyerőszámot, másodszor pedig, amikor a 89. napon megtalálta az igazolószelvényét" - tudtuk meg a szervezőktől.
Tavaly 1,3 milliárd forint nem kellett senkinek!
A Szerencsejáték Zrt. lapunknak küldött korábbi tájékoztatása szerint általánosságban elmondható, hogy amíg a kisebb nyereményekről esetenként megfeledkeznek a játékosok, az át nem vett nagynyeremény meglehetősen ritka - bár fordult már elő ilyen is. Évekkel ezelőtt történt meg például, hogy 430 millió forintért nem jelentkezett egy Ötöslottó-nyertes. Amennyiben a 2012-es statisztikákat nézzük kiderül, hogy tavaly 112 milliárd forint nyeremény kifizetése mellett, 1,3 milliárd forintnyi nyereményért nem jelentkeztek a játékosok. A legnagyobb fel nem vett nyeremény tavaly 20 millió forint volt.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső HATOSLOTTÓ aloldalunkon

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


