A Skype-pal váltja fel a Microsoft az MSN-t, az eddigi online chat szolgáltatását. Így értelmet nyer a 8,5 milliárd dollár értékben végrehajtott akvizíció. A Microsoft a lépéssel az online üzletágának gyengélkedő teljesítményét szeretné erősíteni.
A hírt 18 hónappal a Skype 8,5 millárd dollár értékű felvásárlása után jelentették be, a Microsoft a Messengert 2013 márciusáig tervezi teljesen megszüntetni. A szolgáltatást 1999-ben indította a cég, amely a cahatszolgáltatáson kívül később adatküldésre, videobeszélgetésre, játékok használatára is alkalmassá vált.
A Skype legújabb frissítésén keresztül a Messenger felhasználók is instant üzenet és videobeszélgetésre invitálhatóak, így a két szoftver felhasználói "egy táborba" kerültek. A néhány hete megjelent Skype 6.0 szoftver kiadásával a felhasználók már MSN regisztrációikkal is bejelentkezhettek a Skypehoz, így 2009-es adat szerint 330 millió Messenger felhasználóval bővül a Skype-ot használók száma.
A Microsoft a lépéssel az
online üzletágát akarja felfuttatni, ami láthatóan gyengélkedik, 2012
harmadik negyedévében az előző év azonos negyedévéhez képest negatív
eredményt tudott csak felmutatni.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








