Sorokban várták ma az Apple-rajongók Ázsiában, hogy kézhez vegyék az iPad Minijüket, azonban látszólag jóval kisebb tömegeket vonzott most a készülék, mint amit általában az Apple legújabb csúcstermékeinek a piacra dobáskor lehet látni - írja a CNBC.
Általában hatalmas lelkesedés övezi, amikor az Apple egy új terméket piacra dob. Gyakran többórás sorban állásra vállalkoznak a rajongók egy-egy új készülék megjelenésekor. A sorok nem maradhattak el az iPad Mini debütálásakor sem ma Ázsiában, de látszólag sokkal kisebb a lelkesedés, mint amit például az iPhone 5 esetén lehetett látni.

Az Apple Sydney-ben lévő üzlete előtt 50 ember várta a nyitást ma reggel, míg korábban az iPhone-ok debütálásakor akkora sorok voltak, hogy több háztömb előtt kígyóztak. A sor elején álló ember alig néhány órát töltött csak a sorban, hiszen helyi idő szerint reggel fél 5-től várt az üzlet reggeli nyitására. Szöulban és Tokióban pedig mintegy 100-100-fős sorok halmozódtak fel - tudósít a CNBC.
Az Apple október 23-án mutatta be legújabb táblagépét, az iPad Minit, ami a kisebb és olcsóbb táblagépekkel, mint például a Google Nexus és az Amazon Kindle Fire-je, hivatott versenyre kelni. A legolcsóbb iPad Mini már 329 dollárért megvásárolható, míg a többi iPad esetén hagyományosan 499 dollár a kezdőár. Az Apple táblagépeinek kijelzőjének mérete 9,7 col, míg az iPad Mini 7,9 colos kijelzővel kerül az üzletekbe.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








