18 °C Budapest

Itt a Shopline nagy bejelentése: jönnek a saját márkás könyvek

Pénzcentrum
2012. október 17. 18:16

A könyvkereskedelemtől tavaly a teljes univerzális webes kiskereskedelem felé forduló Shopline webáruház 2012 őszétől a könyvkiadás terén is kipróbálja magát. A hazai internetes piac meghatározó szereplője Bookline Könyvek márkanév alatt jelentet meg több nemzetközi és hazai sikerkönyvet - tájékoztatta lapunkat a Shopline.

A kereskedelem után a könyvkiadás terén is kipróbálja magát a hazai online piac meghatározó szereplője, a Shopline. A Shopline-webáruház Nyrt. és jelenlegi stratégiai partnere, a XXI. Század Kiadó közös munkájának eredményeként létrejött kiadói üzletág 2012 októberében indítja útjára első saját kiadványait, a Bookline online kötődéséhez méltóan először e-könyv formában. A kiadói tevékenység kínálatának tekintetében egyaránt számíthatunk majd hazai kortárs regényekre, nemzetközi bestsellerekre vagy akár gasztronómiai ínyencségekre.

A saját kiadású könyvek sorát egy igazi nagyágyú, Mick Jagger világsikert aratott életrajza nyitja, őt követi Bárdos András interjúregénye Kern Andrással, a nagy sikerű Szerdán habcsók című regény szerzője, Papp Diána második könyve, a Bodza Bisztró, valamint a két népszerű újságírónő, Nagy Szilvia és Szabó Anna tényfeltáró riportkönyvének második része.

"Egyrészről szeretnénk kihasználni a könyvkiadásban rejlő üzleti lehetőségeket, másrészről pedig szeretnénk élenjárni a digitális tartalom-előállításban is, ezek alapján döntöttünk úgy, hogy nem elégszünk meg a forgalmazói szereppel, hanem elindítjuk új üzletágunkat, a könyvkiadást"- emelte ki Starcz Ákos, a Shopline-webáruház Nyrt. vezérigazgatója. "A nemzetközi trenddel ellentétben a hazai könyvpiacon sajnos még mindig mostohaszerepben vannak az elektronikus kiadványok, mi szeretnénk ezen érdemben változtatni. Stratégiánk alapján a könyveink többségét először elektronikus formában jelentetjük meg, és minden esetben törekszünk majd rá, hogy a digitális változat tartalmazzon valami exkluzív, csak az e-könyv változatban megjelenő tartalmat is."

A Shopline tervei szerint a kulturális cikkek kereskedelméhez rendelt Bookline márkanév alatt évente 20-25 kötetet jelentet majd meg. A társaság ezekben a kötetekben a vásárlók és a felhasználók által már ismert Bookline eszmeiségét kívánja továbbvinni, a már évek óta megszokott frissességet, megbízható minőséget és sokszínűséget képviselve.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. július 9. szerda
Lukrécia
28. hét
Ajánlatunk
  • Újabb okosórás fizetést vezet be a Gránit Bank (x)

    A Garmin és a Xiaomi okosórákon is érintésmentesen fizethetnek a napokban élesített fejlesztés révén a Gránit Bank ügyfelei. A bank az innovációval tovább bővítette a gyors és kényelmes fizetési megoldásainak körét.

EZT OLVASTAD MÁR?