Itt a Shopline nagy bejelentése: jönnek a saját márkás könyvek

Pénzcentrum
2012. október 17. 18:16

A könyvkereskedelemtől tavaly a teljes univerzális webes kiskereskedelem felé forduló Shopline webáruház 2012 őszétől a könyvkiadás terén is kipróbálja magát. A hazai internetes piac meghatározó szereplője Bookline Könyvek márkanév alatt jelentet meg több nemzetközi és hazai sikerkönyvet - tájékoztatta lapunkat a Shopline.

A kereskedelem után a könyvkiadás terén is kipróbálja magát a hazai online piac meghatározó szereplője, a Shopline. A Shopline-webáruház Nyrt. és jelenlegi stratégiai partnere, a XXI. Század Kiadó közös munkájának eredményeként létrejött kiadói üzletág 2012 októberében indítja útjára első saját kiadványait, a Bookline online kötődéséhez méltóan először e-könyv formában. A kiadói tevékenység kínálatának tekintetében egyaránt számíthatunk majd hazai kortárs regényekre, nemzetközi bestsellerekre vagy akár gasztronómiai ínyencségekre.

A saját kiadású könyvek sorát egy igazi nagyágyú, Mick Jagger világsikert aratott életrajza nyitja, őt követi Bárdos András interjúregénye Kern Andrással, a nagy sikerű Szerdán habcsók című regény szerzője, Papp Diána második könyve, a Bodza Bisztró, valamint a két népszerű újságírónő, Nagy Szilvia és Szabó Anna tényfeltáró riportkönyvének második része.

"Egyrészről szeretnénk kihasználni a könyvkiadásban rejlő üzleti lehetőségeket, másrészről pedig szeretnénk élenjárni a digitális tartalom-előállításban is, ezek alapján döntöttünk úgy, hogy nem elégszünk meg a forgalmazói szereppel, hanem elindítjuk új üzletágunkat, a könyvkiadást"- emelte ki Starcz Ákos, a Shopline-webáruház Nyrt. vezérigazgatója. "A nemzetközi trenddel ellentétben a hazai könyvpiacon sajnos még mindig mostohaszerepben vannak az elektronikus kiadványok, mi szeretnénk ezen érdemben változtatni. Stratégiánk alapján a könyveink többségét először elektronikus formában jelentetjük meg, és minden esetben törekszünk majd rá, hogy a digitális változat tartalmazzon valami exkluzív, csak az e-könyv változatban megjelenő tartalmat is."

A Shopline tervei szerint a kulturális cikkek kereskedelméhez rendelt Bookline márkanév alatt évente 20-25 kötetet jelentet majd meg. A társaság ezekben a kötetekben a vásárlók és a felhasználók által már ismert Bookline eszmeiségét kívánja továbbvinni, a már évek óta megszokott frissességet, megbízható minőséget és sokszínűséget képviselve.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem