Új fordulatot vett az amerikai bíróság által kiszabott egymilliárd dolláros bírság óta igencsak elmérgesedett konfliktus az Apple és a Samsung között. A dél-koreai cég most új frontot nyitott, és újsághirdetésekben indított kommunikációs offenzívát. A célpont az Apple most bejelentett telefonja, az iPhone 5 - írja az Index.
A Samsung egy sor amerikai lapban jelentetett meg hétfőtől kezdve egész oldalas hirdetéseket, amelyekben az iPhone 5-öt a saját csúcstelefonjával, a nyár elején megjelent Galaxy S3-mal hasonlítja össze. A meccset természetesen a Samsung készüléke nyeri, és a reklám nem is hazudik, a fontosabb technikai részletekben valóban erősebb az S3, nagyobb a memóriája, jobb a felbontása, tovább bírja az akkuja, és így tovább.
Az adatok összemérése után hosszan sorolja a hirdetés az S3 olyan funkcióit, amiket az iPhone hírből sem ismer. A reklámszlogen ("It doesn't take a genius") kétértelműen utal arra, hogy az új iPhone nem valami zseniális termék, illetve arra, hogy nem kell géniusznak lenni ahhoz, hogy az ember lássa, melyik telefon a nagyobb durranás. Sőt, odaszúr egyet az Apple-boltok géniusznak nevezett szaktanácsadóinak is, arra célozva, hogy az S3 eladásához nem kellenek pszichológiai trükkökkel operáló, speciálisan kiképzett eladók.
A hirdetés komoly indulatokat váltott ki a rajongók között, az Apple-drukkerek azzal érvelnek, hogy kit érdekelnek a számok, a felhasználói élmény a lényeg, és egyébként is kicsinyes bosszú ez a dél-koreaiaktól, mert a bíróság megállapította hogy az Apple ötleteit lopták el a Galaxy-sorozat fejlesztésekor. A Samsung pártján állók szerint viszont itt a bizonyíték arra, hogy az iPhone 5 még arra sem elég jó, hogy a Galaxy S3 klónja legyen, nem hogy fordítva.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Lisztes Krisztián beállhatott és ezután góllal üzent
- "Döbbenetes, hogy mit látunk itt" - óriási verekedés az NB II-ben, szurkolók és a biztonságiak ütötték egymást
- Mostantól három év börtön fenyegeti a vesztegetésen ért német képviselőket
- A pénzügyminiszter szerint a nyugdíjasok továbbra is számíthatnak a kormányra - a nap hírei
- Súlyos börtönt kapnak a homoszexuálisok Irakban
- Megállíthatatlannak látszik az orosz offenzíva