Az utalványos rendszer üzemeltetésével megbízott Magyar Nemzeti Üdülési Alapítványnál (MNÜA) egyelőre titkolják, hogy melyik céggel, milyen feltételekkel szerződtek. A nagy láncok szerint az alapítvány ki akarja őket szorítani az üzletből - írja a Népszabadság.
Az MNÜA üzleti titokra hivatkozva nem közölte a napilappal, hogy melyik céggel milyen feltételek mellett kötött szerződést az Erzsébet-utalvány forgalmazásáról.
Az mindenesetre tény, hogy míg a hazai láncok; a CBA, a Coop és a Real már aláírták a szerződést, addig a nagy nemzetközi hátterű láncok valamilyen okból eddig kimaradtak az üzletből. Az MNÜA szerint "folynak az egyeztetések ezekkel a cégekkel is".
Ez igencsak kozmetikázott megfogalmazás - mondják a nagy láncok. Míg a hazai láncokat az MNÜA kereste meg az ajánlatával, addig a legnagyobb hálózatokat senki, sőt, volt olyan nagy nemzetközi kereskedelmi lánc is, melynek még csak nem is válaszolt a levelére az alapítvány.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


