Meglepő jótékonysági akcióban volt része az egyik Tesco áruház vásárlóinak Nagy-Britanniában. Egy férfi ugyanis titokban ötvenfontos ( mintegy 15 ezer forint) bankjegyeket dugdosott a látogatók kosarába. A "civil" Mikulás a pénzt egy borítékba tette, s mellé levelet is mellékelt. Bár az eset még karácsony előtt történt, de csak mostanra kélt nemzetközi híre.
"Nemrégiben szerencsém volt és elég sok pénzt nyertem - többet, mint amennyire nekem és családomnak szüksége van. Ezért úgy véltem, megosztom egy részét másokkal - a mellékelt 50 font az Öné. Remélem, hogy ez egy kis extra örömöt varázsol idei karácsonyába. Nem kell semmi mást tennie, csak elkölteni a pénzt, amely valódi, nincs az egészben semmi trükk, rejtettkamerás vicc. Egyszerűen legyen boldog karácsonya" - olvashatták a meglepődött megajándékozottak a levélben.
Legalább tucatnyian részesültek ajándékpénzben a devoni falu Tesco üzletében. Akadtak, akik azt hitték, hogy az akció a bolt reklámfogása, volt, aki csaknem a szemétbe dobta a borítékot, mert nem volt rajta semmi felirat. Egy idős pár hamisnak vélte a bankjegyet, elvitte a közeli pénzintézetbe, ahol valódinak minősítették és készséggel felváltották kisebb címletűekre.
A brit áruházlánc most a biztonsági kamerák felvételeinek visszanézése révén megpróbálja kideríteni a civilruhás "Mikulás" kilétét. Miután kiderült, hogy valóban csakis a jószívűség vezérelte az adományozót, a megajándékozottak mindegyike nagyon hálásan nyilatkozott jótettéről, és nem csupán a pénzt értékelték, hanem fontosnak mondták a jó emberek létezésébe vetett hitük erősödését - adta hírül a The Daily Telegraph című brit lap.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








