A T-Home a legújabb, akciós ajánlatában a tévészolgáltatását hűségidővel megrendelő ügyfelei számára elengedi a havi díjat a létesítéstől számított egy hónapig, ráadásul az IPTV, a Sat TV, az analóg valamint a digitális kábeltévé csomagjaira vonatkozó telepítési díjat is 0 forintra csökkenti.
A T-Home lapunkat úgy tájékoztatta: amennyiben valaki tévészolgáltatását internetszolgáltatással, vagy internet- és telefonszolgáltatással együttesen, vagy ezen szolgáltatások mellé rendeli meg, a T-Home kedvezményrendszer igénybevételével a tévé mellett telefon és/vagy internet-szolgáltatásokra is megkapja a Dupla, Tripla kedvezményeket az első hónap alatt is.
A T-Home által nyújtott - megállítható, visszatekerhető élő adást, több száz mozifilmet kínáló Videotékát, elektronikus műsorújságot, programozható műsorrögzítési lehetőséget, HD képminőséget, gyerekzárat stb. tartalmazó - interaktív IPTV szolgáltatatás előfizetőinek száma az elmúlt időszak dinamikus növekedését követően meghaladta a 150 ezret, és a műholdas Sat TV iránti kereslet is erős.
A vállalat tévé-előfizetőinek száma 2011. június végére átlépte a 756 ezret.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








