Amikor a mobiltelefont használók megnézik a híreket, időjárást, közösségi oldalakat, választhatnak a webes verzió és az alkalmazás között. A Nielsen felmérése szerint a legtöbben az alkalmazást választják - legalábbis ha azt nézzük, hogy mennyi időt töltenek el a használattal.
Egy átlagos amerikai Android-felhasználó napi 56 percet nézegeti a telefonján a híreket, közösségi oldalakat, időjárást, emailt. Az idő kétharmadát mobilalkalmazásokkal tölti, a maradék egyharmadát a weben..jpg)
Érdekes adat, hogy bár több száz ezer alkalmazás van már androidos telefonokra, a felhasználók nagyon keveset használnak valójában. A tíz legnépszerűbb alkalmazással töltik a felhasználók az idő 43 százalékát, az 50 legnépszerűbbel az idő 61 százalékát. Ez azt jelenti, hogy a fennmaradó majdnem 250 ezer alkalmazásra csak a mobillal töltött idő 39 százaléka jut.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








