A sör és az ásványvíz is jobban fogy a kánikulában; az üzletekben 20-30 százalékkal többet adtak el ezekből az italokból az utóbbi napokban, és a hőség fokozódásával további forgalomnövekedésre számítanak a kereskedők.
"Az elmúlt napokban a "szokványos" nyári napok forgalmához képest jelentősen megugrott az italok forgalma, és ez csak tovább bővülhet a hét folyamán." - mondta el Fodor Attila,a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.
Egyértelműen az ásványvíz a legkeresettebb árucikk, amelyből három-négyszeres mennyiséget vásárolnak az emberek, így egy átlagos boltban naponta körülbelül 1800-2000 palack kel el belőlük, de a kánikula fokozódásával nem kizárt, hogy 2500-3000 palackkal is eladnak. Fodor Attila kifejtette: az ásványvíz egyre nagyobb arányú kedveltségében szerepet játszik az is, hogy az elmúlt években egyre több ízesített ásványvíz jelent meg, így az üdítőkről sok fogyasztó átszokott ezekre az új termékekre.
A sörök forgalmán is meglátszik a kánikula: itt dupla vagy háromszoros az értékesítési mennyiség - jelezte Fodor Attila, hozzáfűzve, hogy a sörök kedveltségét növeli, hogy ebben a termékszegmensben is szép számmal megjelentek az alkoholmentes változatok és az ízesített termékek is.
Az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs igazgatója, Gillemot Katalin hasonló forgalomnövekedésről számolt be. Elmondta: 25-30 százalékkal nőtt az ásványvizek forgalma, és 20 százalékkal többet adtak el sörből is, de nőtt az üdítők iránti kereslet is. Hozzátette: nagyobb kereslet mutatkozik a bor iránt is, míg a röviditalok forgalma kissé megtorpant. Egy-egy üzletükben naponta 30-35 raklap, vagyis legalább 15 ezer darab másfél literes ásványvizet adnak el.
A Tescónál ugyancsak azt mondták, jelentősen megnőtt az ásványvíz és a sör forgalma az elmúlt néhány nap kánikulai időjárásának köszönhetően. A forróság eredményeképpen egyes napokon megduplázódott az értékesített ásványvíz mennyisége. A vásárlók elsősorban a sajátmárkás és az ízesített vizeket részesítették előnyben, utóbbiak népszerűsége folyamatosan növekszik. A szénsavas ásványvíz forgalma nagymértékben nőtt, de a szénsavmentes ásványvíz fogyása is jelentős.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A víz mellett jobban fogyott a sör is, ennek forgalma 20-30 százalékkal nőtt az elmúlt napokban a Tesco üzletekben. Egyre népszerűbbek a nagy kiszerelésű, PET palackban kínált sörök, hiszen ezek ár-érték aránya nagyon kedvező. A fogyasztók szívesen vásárolják a könnyű, 3-4 százalékos alkoholtartalmú világos söröket, de a nyár klasszikusai egyértelműen a gyümölcsös ízesítésű, 2 százalékos alkoholtartalmú változatok.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








