A héten megnyílt az ország ötödik City SPAR szupermarketje - tájékoztatta lapunkat a SPAR Magyarország.
A SPAR Magyarország Kft. 2006 végén egy új üzlettípust hozott létre - a City SPAR szupermarketet. A 2007-es tesztév során a két első budapesti City SPAR rendkívül népszerű volt a vásárlók körében, s a cégcsoport 2009-ben további két ilyen típusú üzletet nyitott a fővárosban és Szegeden. A koncepciót folytatva a vállalat most Budapest XI. kerületében, a Bartók Béla úton nyitotta meg legújabb City SPAR egységét.
Az üzlet kínálata jelentősen megváltozott - a SPAR áruházlánc egyik erősségét jelentő frissáruválaszték tovább bővült, kiegészült a félkész, és az azonnal fogyasztható élelmiszerekkel. Az áruház polcain megtalálhatók a sajátmárkás termékek, valamint a vállalat saját Húsüzeméből származó húsáruk.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








