Egyre többen vágynak okostelefonra, sokat költeni viszont nem akarnak rá a magyarok. Lehet a nyuszi még nem ezt hozta, de sok karácsonyfa alatt már olcsó okostelefonokat láthatunk- írja a Napi Gazdaság.
Legfeljebb 30 ezer forint, amit egy okostelefonra költenének a magyarok. Havi szinten sem fizetnek szívesen 5 ezer forintnál többet telefonos költségekre. A mobilinternetezők 68 százaléka költ ennél az összegnél kevesebbet, hozzájuk csatlakozhatnak azok, akik egyre olcsóbb okostelefonokhoz hozzájutnak az év végéig.
A 30 ezres lélektani határ alatt megnövekedhet a telefonon internetezők száma, amely az idei karácsonyi időszakra nem elképzelhetetlen. Ma a 18 évnél idősebb internetezők 24 százaléka már rendelkezik okostelefonnal. Év végére, az árak csökkenésével ez drasztikusan nőhet tovább.
Viszont még sokan tájékozatlanok ezekkel a telefonokkal kapcsolatban és csak a nagyobb kijelző miatt választják ezeket. Tudatosabb felhasználók, akár drágább telefonokat is szívesen vásárolnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








