A Kotányi Hungária Kft. visszautasítja a termékei minőségével kapcsolatban megjelent, Szlovákiai Fogyasztók Szövetsége által bemutatott valótlan állításokat. A hatósági jogkörrel nem rendelkező civil szervezet egy általa készíttetett tanulmány adatait, azokat tévesen értelmezve, megtévesztően mutatta be a nyilvánosságnak. A Kotányi a hatályos törvényi előírásokon jóval túlmutató minőségbiztosítási rendszert alkalmaz, mellyel garantálja, hogy csak kiváló, azonos minőségű terméket juttat el mind a közel 20 országba, ahol képviselteti magát.
Mint arról a Pénzcentrum.hu is beszámolt, a a Szlovák Fogyasztók Szövetségének vizsgálata nemrég arra a következtetésre jutott, hogy az EU nyugati tagállamaihoz képest gyengébb minőségű, olcsóbb alapanyagokból készült termékeket forgalmaznak a legnagyobb világcégek a keleti országokban.
A fogyasztóvédő szervezet állítása szerint a vizsgált termékek közül a legnagyobb minőségbeli különbséget a Kotányi borsnál tapasztalták. A fűszernél ez azért is érdekes, mert a cég minden termékét ugyanabban a gyárban készíti. A konkrét különbséget az jelentette, hogy annak a borsnak, amit Magyarországon, Szlovákiában vagy Ausztriában vásároltak, magasabb volt a nedvességtartalma az előírtnál, Bulgáriában pedig túl sok sérült, töredezett mag volt a tasakban. Jelentős különbségeket mutattak ki a paprikaporoknál is: Ausztriában sokkal jobb minőségű termék került a polcokra, mint például Bulgáriában. Bővebben: Így verik át a multik a kelet-európai vásárlót: nekünk mindenből a gagyi jut?
A Kotányi Hungária Kft. mai közleményében cáfolja a fogyasztóvédők vádjait. Mint írják, a legmagasabb minőségi normák betartását és a különböző országokban forgalmazott termékek minőségének teljes azonosságát igazolják az elvégzett kutatás frissen megismert konkrét eredményei is: a Kotányi minden megvizsgált feketebors és pirospaprika terméke megfelel az érvényes szigorú minőségi szabványoknak és a jogi előírásoknak - sőt a minőséget leginkább meghatározó paramétereit a vizsgálat még jelentősen jobbnak is találta a határértékeknél. Ezt a Szlovákiai Fogyasztók Szövetsége is megerősítette. Valamennyi pirospaprika-minta színanyag-tartalma az elvárt, a piacon szokásos minőségi kategóriáknál magasabb volt valamennyi országban. Ezt támasztja alá, a magyar Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2011. márciusban elvégzett minőségi tesztje is. A magyar vizsgálat megállapította, hogy a Kotányi édesnemes paprikái kiváló minőségűek, a minőségi osztályba sorolás alapját képző színanyag tekintetében jóval meghaladják a kötelezően előírtakat.
A Kotányi szerint a civil egyesület sajtókonferenciáján egyszerűen hamis és alaptalan információkat közölt hozzáértését nélkülöző módon, például alapvető minőségi kategóriákat - édesnemes paprika és rózsapaprika - összekeverve, valamint az egyes országok érvényes jogi előírásait sem vették figyelembe. Emiatt a Szlovákiai Fogyasztók Szövetsége hatósági kontroll nélküli, teljesen hibás következtetéseket továbbított a széles nyilvánosságnak
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Szlovákiai Fogyasztók Szövetsége által elvégzett minőségellenőrzés a Kotányi álláspontja szerint nem volt szakszerű, ezért az ügy tisztázásnak érdekében a Kotányi International felvette a kapcsolatot a szlovák és a magyar fogyasztóvédelmi hatósággal, valamint jogi lépéseket fontolgat a vállalat termékeit ért rágalom miatt.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét őrizetbe vették Nicola Sturgeon volt skót miniszterelnök férjét
- Cserbenhagyásos, halálos baleset történt Budapesten
- A háború folytatódik, újabb 10 ezer ember menekült át a határon egyetlen nap alatt
- Elítélték a kegyeletsértő netes zaklatót
- "Bejelzett" az iráni légvédelem
- Lázár János: nem kis sebet ütött a Fideszen a kegyelmi ügy