Magyarországon a feketepiacon megjelent a német sertéshús, amit kilónként 250 forintért kínálnak, miközben a magyar húsért 330 forintot fizetnek. A dioxinbotrány hatására a német gazdák áron alul igyekeznek megszabadulni az egészséges állatoktól - írja a Népszabadság.
A lap szerint a német dioxinbotrány felértékelte a magyar márkákat: az áruházláncoknál az elmúlt napok vevőcsalogató szlogenjei az olcsóság helyett a hazai termék hangsúlyozására építenek.
A tojás után a sertéspiacon most készül kipattanni a botrány: szakmai vélemények szerint a magyar piacot elárasztotta az olcsó német disznóhús. Az Élelmiszerfeldolgozók Országos Szövetsége szerint a magyar húsipar is vásárol német sertéshúst, azonban a feldolgozók németországi partnereiktől csak akkor veszik át az árut, ha hivatalos nyilatkozatot kapnak arról, hogy nem a "fertőzött" területről származik és nem tartalmaz dioxint.
Magyarországra eddig nem érkezett dioxinnal szennyezett tojás - mondta a napokban Kardeván Endre, a Vidékfejlesztési Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért és agrárigazgatásért felelős államtitkára.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








