Összehangolt akciót indított a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság a térségben lévő nagyobb bevásárlóközpontok környékén, hogy kiszűrje az ünnep előtt szaporodó gépkocsi feltöréseket és zsebtolvajlásokat - jelentette be a megyei rendőrségi szóvivő az egyik dunakeszi hipermarket parkolójában tartott sajtótájékoztatón szombaton.
Beluzsárné Belicza Andrea - a gödi rendőrörs illetékeseinek jelenlétében - a zsúfolásig megtelt parkolóban elmondta, hogy az immár megszokott karácsony előtti akció keretén belül a "nagy ünnepi rohamban" általában figyelmetlenebbé váló vásárlókat szórólapokon tájékoztatják a rájuk leselkedő veszélyekre. Példaként említette, hogy a sietségben nyitva felejtett vagy lehúzott ablakkal otthagyott autókból a tolvajok előszeretettel emelik el az értékeket, de a gépkocsifeltörések száma is legalább 10-15 százalékkal emelkedik a téli ünnepek előtt.
Tipikus vásárlói "könnyelműség" a kabátzsebbe, vagy a vállon ellenőrizetlenül lógó táskába "dobni" a pénztárcát, őrizetlenül hagyni a megpakolt bevásárlókocsit vagy az ajándékkal teli szatyrokat - tette hozzá a szóvivő. A karácsony előtt 30 százalékkal nagyobb számban értékekre vadászó zsebtolvajok épp ezt a figyelmetlenséget használják ki, de a rendőr járőrök igyekeznek kiszűrni és kiemelni őket.
Mint az a sajtótájékoztatón elhangzott, Pest megyében egyre több, jelenleg csaknem 100 bevásárlóközpont működik. Közülük a Budaörs és a Dunakeszi környékiekre szánnak kiemelt figyelmet a szombaton kezdődött akcióban, melynek során egyenruhás és civil rendőrök járják folyamatosan a parkolókat, illetve figyelik a biztonsági kamerákon a "gyanús" személyeket, hogy időben be tudjanak avatkozni - közölte Beluzsárné Belicza Andrea.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Varga Mihály elárulta, mennyivel tartozik az államnak a főváros
- Jókorát drágult a bárány
- Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál
- Ébredezik a turizmus is
- Szeged–Veszprém a BL-ben: Kárpáti Krisztián szerint csak a pillanatnyi forma fog dönteni
- Nagy István: nagyobb hangsúlyt kell fektetni a zöldenergia térnyerésére