A Tesco, a világ harmadik legnagyobb kiskereskedelmi lánca a következő öt évben megduplázza kereskedelmi felületét Közép-Kelet-Európában - közölte a Reuters kedd délelőtt. A növekedést a lánc új hipermarketekkel és kisebb boltok nyitásával szeretné elérni.
Így az áruházlánc a jelenlegi 2,2 millió m2 kereskedelmi felületét 4,1 millió m2-re szeretné növelni 2014-15-re a közép-kelet európai régióban.
A Tesco jelenleg 850 üzletet működtet Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és Törökországban, összesen mintegy 12 milliárd dolláros éves forgalommal - ez a teljes csoport 12%-át teszi ki.
A növekedést új üzletek nyitására alapozzák. Az 5 ezer m2 alapterületű hipermarketek építésén túl a legnagyobb növekedést a kisebb, 2-4 ezer m2 alapterületű boltok (például az Express üzletek) nyitása jelentheti. Az új üzletek nyitása mellett egy hipermarket-felújítási programot is kilátásba helyeztek, mondván, az elmúlt hónapok üzletfelújításai jelentős növekedést mutattak a vásárlók számában. A ráncfelvarráson átesett áruházak (a budapesti Tesco Extrához hasonlóan) külön szolgáltatásokkal (optika, fotó-bolt, telefon szaküzlet) várják majd a vevőket.
Kína felé is nyitnak
Egy tegnapi bejelentés szerint a Tesco öt év alatt megnégyszerezné kínai bevételeit. A bevételek felfuttatását a Tesco kínai üzletei számának megkétszerezésével - több mint 200 áruházra - tervezi elérni.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Elemzők szerint a kínai terjeszkedés a jövedelmezőséget és a nyereséget jelentősen emeli, bár erre vonatkozólag konkrét célkitűzéseket és menetrendet nem közöltek. A Tesco szakértői szerint Kína egy nagy, gyorsan fejlődő piac egyedülálló lehetőségét kínálja: a felvevőpiac jövőbeni méreteire mi sem jellemzőbb, mint az, hogy 2025-ig 221 kínai város lakossága haladja majd meg az egymilliót. Összehasonlításképp: jelenleg 35 európai város dicsekedhet csupán ezzel.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








