17 tonnányi ruházati termék mellett 53 ezer darab hamis parfümöt is szállított az a török kamion, amit a napokban kapcsoltak le a vámosok.
A röszkei Vám- és Pénzügyőri Hivatalnál jelentkezett belépésre - török rendszámú tehergépjárművével - egy török férfi. A jármű a benyújtott okmányok szerint 17.400 kg konfekció ruházati terméket szállított Franciaországba.
A pénzügyőrök kockázatelemzés alapján a jármű és rakománya tételes átvizsgálása mellett döntöttek. A raktér felnyitásakor hamar kiderült, hogy a ruházati termékek csak arra szolgálnak, hogy a pénzügyőrök által megtalált mintegy 53 ezer db, különböző világmárkák jelzésével ellátott, be nem jelentett parfümöt álcázza. A szakértő véleménye alapján megállapítást nyert, hogy valamennyi illatszer hamisítvány.
A vámhatóság a több, mint 320 millió forint értékű parfümszállítmányt lefoglalta, a török sofőr ellen csempészet bűncselekmény, továbbá ismeretlen tettes ellen áru hamis megjelölése bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt eljárást indított.
Simán megvesszük a hamis illatszert
A Hamisítás Elleni Nemzeti Testület összesítése szerint szerint tavaly a lakosság 16 százaléka vásárolt legalább egyszer hamis terméket. A hamis terméket vásárlók háromnegyede többször is, míg egynegyede csak egyszer.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A konkrét vásárlásra vonatkozó adatokból az is kiderül, hogy a magyar fogyasztók nem igazán tekintik hamis terméknek a nem eredeti ruházati terméket. Minden ötödik magyar fogyasztó bevallotta ugyanis, hogy hamis ruházati terméket vásárolt, míg általában a hamis termékeknél ez az arány csak 16 százalék volt.

A második legnépszerűbb terméknek a hamis illatszer bizonyult. Ezt minden tizedik magyar fogyasztó vásárolt az elmúlt egy évben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








