Idén az élelmiszer-kiskereskedelemben mintegy 3 százalékkal esett vissza a forgalom, ez jellemző a Co-op Hungary Zrt. boltjaira is - mondta Murányi László, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója szerdán Budapesten, az V. Coop Rally beharangozó sajtótájékoztatóján.
A vezérigazgató közölte: a forgalom visszaesése ellenére a múlt évihez hasonló, mintegy 510 milliárd forintos árbevételt várnak az idén is. Hozzátette: a cég első féléves, 230-240 milliárd forint közötti árbevétele alátámasztja a várakozást.
A jövőben a társaság növelni akarja a vásárlók elégedettségét ezért megújítják a boltok arculatát és fejlesztik az informatikai hátteret.
A megjelenés megújítása megkezdődött, várhatóan 2012 végéig tart és összesen mintegy 3,5-4,0 milliárd forintba kerül. Az informatikai háttér fejlesztése 2004-ben kezdődött, és eddig 722 üzletben fejezték be, az év végéig ez a szám meghaladja majd a 800-at. Eddig erre a projektre mintegy 5,5 milliárd forintot költöttek, ám a cél az, hogy a forgalom 80 százalékát korszerű informatikai háttérrel rendelkező boltokban bonyolítsák. Ezért még többmilliárd forintot kívánnak invesztálni ebbe a projektbe. Most a forgalom több mint 50 százalékát ezek az üzletek produkálják - mondta Murányi László.
Idén fejlesztésre összességében a tavalyihoz hasonló összeget fordítanak a Co-op Zrt.-nél, mintegy hárommilliárd forintot. Ebben a már felsoroltakon túl benne van több zöldmezős, valamint más infrastrukturális beruházás is - tette hozzá a vezérigazgató.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


