Augusztus 20-a az államalapítás és az új kenyér ünnepe hazánkban. A Tesco is hozzá kíván járulni az ünnepléshez, ezért széles kenyér és pékáruválasztékkal várja vásárlóit áruházaiban. Az áruházlánc által forgalmazott pékáruk, illetve a saját, helyben sütött pékárukhoz való alapanyagok nagy részét az áruházlánc magyar beszállítóktól szerzi be, ezzel is törekedve a hazai gazdálkodókkal való szoros együttműködésre.
Augusztus 20-a Szent István, az államalapítás, az alkotmány és az új kenyér ünnepe. Az ország ezen a napon együtt ünnepli születését; az aratási munkák végét és annak gyümölcsét, az új kenyeret. A kenyér ünnepének gyökerei egészen a középkorig nyúlnak vissza, mely ünnepet a történelem változásai ellenére máig megőrzött a néphagyomány. A kenyér az emberi táplálkozás legfontosabb eleme, mely augusztus 20-án kiemelt szerephez jut hazánkban, hiszen a magyar ember számára nemcsak a táplálékot, de magát az életet, a megélhetést is jelenti.
Az ünnep igaz tartalmához a Tesco is hozzá kíván járulni, ezért széles kenyér és pékáruválasztékkal várja vásárlóit áruházaiban. Az áruház igyekszik minél több magyar terméket kínálni, ezért a forgalmazott pékáruk, illetve a saját, helyben sütött pékárukhoz való alapanyagok nagy részét az áruházlánc magyar beszállítóktól szerzi be. A vállalat egyik alapvető célja, hogy a hazai gazdálkodókkal szoros együttműködés építsen ki.
Július elejétől a Tesco kibővítette pékáru választékát, így a vevők a megszokott fehér, félbarna és rozskenyerek, kiflik, zsemlék mellett immár találhatnak alpesi paraszt veknit, zsemle veknit vagy kovászos zsemlecipót is az áruházak polcain. A Tesco vásárlók válogathatnak továbbá a különféle péksütemények között is, hiszen a finomságok között szinte minden megtalálható a pogácsáktól kezdve a fánkokon át a Rákóczi túrósig.
Legkeresettebb termékeknek számítanak a kemencés és félbarna kenyerek, kiflik, zsemlék, sajtos stanglik, pogácsák, bagettek és kakaós csigák. Az újonnan bevezetett választékból pedig egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a kovászos zsemlecipók és a fokhagymás-tejfölös bagettek.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Tesco gondol az egészséges életmód híveire is, ezért a búzakenyerek és a hagyományos pékáruk mellett felvonultat rozs, magvas és korpás kenyereket és zsemléket is. Az augusztusban megnyílt Tesco Extra áruház pedig a vásárlói igények magasabb szintű kielégítése érdekében már glutén-, élesztőmentes és szénhidrátcsökkentett pékárut is kínál. Az áruház olyan különlegességekkel próbál vásárlói kedvében járni, mint például az élesztő nélküli sonkáspárna, a gluténmentes piskóta rolád, a tönköly-mézes croissant vagy a bio lenmagos rúd.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








