Jól indul az év hazánk számára Kínában. Ezúttal az ország egyik legnagyobb példányszámban megjelenő utazási magazinjában a World Traveller Magazine januári hasábjain jelent meg Magyarországról turisztikai ajánló hat oldalas terjedelemben.
A cikk egy pároknak szóló úti célokat ajánló rovatban szerepel, és különlegessége, hogy részben szakítva az általános imázs témákkal, a fürdők mellett magyarországi siklóernyőzésre alkalmas helyeket is bemutat, ezzel is segítve a Magyar Turizmus Zrt. kínai külképviseletének azt a törekvését, amelynek során szeretné elérni, hogy hazánk fiatalos, dinamikusabb arcát is megismerje a kínai utazóközönség.
A lap havi 280.000 példányszámban jelenik meg, a cikkek gazdagon illusztráltak és mindegyikük végén tippeket kap az olvasó az adott hely látványosságaihoz. A szerző az MT Zrt. meghívására már többször járt hazánkban.
Ez a cikk az egyik korábbi látogatás legújabb eredménye. A KSH legfrissebb adatai szerint a 2009. január-novemberi időszakban 36.000 kínai vendég 12%-kal több, összesen 66.300 vendégéjszakát töltött el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához viszonyítva.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








