Átlagosan 14,4 órát, azaz csaknem két teljes munkanapot töltenek az alkalmazottak azzal, hogy a céges számítógépükön munkaidőben bonyolítsák on-line vásárlásaikat, vagy kutassanak a megfelelő ajándék után az idei karácsonyi szezonban. Ez a legfontosabb megállapítása annak a felmérésnek, amit a közelmúltban tett közzé az informatikai biztonság területének egyik vezető nemzetközi szakmai szervezete az ISACA.
Bár a megkérdezettek fele arról számolt be, hogy nem áll szándékában a munkahelyéről intézni a karácsonyi bevásárlást, minden tizedik azonban ebből a célból 30 óránál is több szörfölést tervez a világhálón a munkaidő rovására. Az így kiesett munkaórákon túl ez a szokás további fenyegetéseknek teszi ki a vállalati IT-rendszereket, mert a felmérés tanulsága szerint a megkérdezettek 40%-a kattint karácsonyi akciók linkjeire, amelyek webáruházaknak tűnő oldalakra viszik őket. Ezzel pedig vírusok és egyéb kártékony programok letöltéséhez is utat nyitnak, ami a céges adatok és rendszerek biztonságát veszélyezteti.A munkahelyről bonyolított karácsonyi on-line váráslások kockázatainak csökkentésére az ISACA kidolgozott néhány egyszerű javaslatot a felhasználók és az IT-vezetők számára, mely itt letölthető.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml