Netes berkekben alacsonynak számító 10-15 ezres látogatottsággal rendelkezik az Auchan hipermarket-lánc marketingstratégiájához köthető hiperarak.hu internetes oldal, a francia lánc mégsem elégedetlen - írja a Napi.
Gillemot Katalin, a cég kommunikációs vezetője szerint sokan használják csupán egy-egy termék árának lekérdezésére az oldalt, de jellemző az is, hogy kosarakat állítanak össze a program segítségével. A cég elismeri, hogy a havi egyszeri árfrissítés kevés a látogatószám növeléséhez, az oldal fejlesztése még sincs a tervek között. Az Auchan szeretné elérni, hogy a jövőben sűrűbben frissüljenek az árak, ám mindez pénz kérdése, viszont elemzők szerint a nyilvánosság elé tárt árfigyelési adatok piaca eddig egyelőre feneketlen kútnak bizonyult, csak vitte a pénzt.
A konkurencia a vártnak megfelelően folyamatosan figyeli a hiperarak.hu-t és komoly kritikát fogalmaz meg a kezdeményezéssel kapcsolatban, bár a konkurensek más szempontok alapján elemzik az árakat, mint a vásárlók. A konkurensek szerint a havi árfrissülés túl sok torzításra ad lehetőséget, hiszen az árak bizonyos esetekben naponta, de legalább hetente változnak.
Más áruházláncok - szemben az Auchannal - nem mindenhol dolgoznak azonos árakkal, a saját láncon belül is több forintos eltérések lehetnek, vagyis az összehasonlítás nem feltétlenül fedi a valóságot, ha az Auchan éppen a legolcsóbb árképzésű áruházát versenyezteti a konkurens legdrágábbjával.
Ettől függetlenül a szakemberek elismerik, hogy az Auchan marketingje erős és sok esetben képes vele verni a vetélytársakat, vagyis piacot szerezni az erősen csökkenő fogyasztási környezetben.
A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
Új trendek a csapatépítésben, egyre messzebb utaznak a cégek
A rendezvénypiac aktuális helyzetéről Vígh-Guttmann Barbarát, az Adventor Hotel Kft. értékesítési vezetőjét kérdeztük.
-
Egyre többen keresik a Dunához közeli lakásokat
Elindult az értékesítés a Waterside Residence-nél: a nagyobb alapterület a népszerűbb.
-
Alacsonyabb árak jönnek a nyugdíjasoknak több Lidl-terméknél is
A vevőknek igazolniuk kell az életkorukat is: mutatjuk a részleteket.
-
Töretlen az érdeklődés a babaváró hitel iránt az MBH Banknál (x)
Az idei évben még a megszokott feltételekkel igényelhetik a családalapító házaspárok a kamattámogatott hitelt, jövő évtől azonban változnak a feltételek.
-
Cloud Computing Gyorstalpaló – Bevezetés a SaaS, PaaS és IaaS világába (x)
A technológiai fejlődés révén a felhő mára szinte mindenütt jelen van – még ha nem is vesszük észre.
- Hamarosan kiönthet a Balaton, készülni kell a leengedésre
- London: már a brit légierő is a Hamász túszait keresi
- Ünnepi nagykóstolót tart kedden a Pannon Bormíves Céh
- Egyre jobb formában van Kós Hubert - győzött a US Open-en is
- Újbóli fontos üzenet - ingyenes szolgáltatás mindenkinek, aki 65 éven felüli
- Fellélegezhetnek a gödiek az akkumulátorgyár ügyében, hatalmas változás jön
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


