A Gfk Slovakia felmérése szerint északi szomszédunknál az év első felében 16,1 %-kal csökkent a háztartási gépek és berendezések forgalma a tavalyi volumenhez képest. Szakértők szerint jövő nyárra megugorhat a forgalom, különösen a lapostévék tekintetében, mivel a nemzeti válogatott kijutott a focivébére - írja a Napi.
A felmérés során a páraelszívók, a hűtőszekrények és a gázsütők kategóriájában 20 %-os csökkenést mértek. Az alacsonyabb árszintnek köszönhetően az online műszaki áruházak forgalma nem gyengült, ugyanakkor az általános hipermarketek sorra felszámolják ilyen részlegeiket, mert nem tudnak versenyezni a szakáruházakkal.
A különféle roncsprémiumok hulláma mára levonult Szlovákiában. Az egyes társaságok akcióinak kiértékelése még várat magára, az viszont bár biztosan mondható, hogy a szomszédos államok nemzeti valutáinak év közbeni erősödése minden árkedvezménynél többet segített a szlovák kiskereskedelem helyzetén.
Igazi slágertermék manapság nincs, bár a folyamatosan cserélődő mobiltelefonok mellett kelendőek az egyre olcsóbb lcd- és plazmatévék is. Vélemények szerint 2010 júniusára esetleg megugorhat a jobb tévékészülékek értékesítése - ekkor lesz a dél-afrikai futball-világbajnokság, ahová a szlovák válogatott már kijutott.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








