6 °C Budapest

A Nestlé megmozgatná az elhízott gyerekeket

Pénzcentrum
2009. október 15. 12:02

A Nestlé amerikai kirendeltsége is csatlakozott ahhoz az immár több mint 40 tagot számláló szervezethez, amelynek fő célkitűzései között szerepel a gyermekkori elhízás terjedésének visszaszorítása. Az élelmiszer- és italgyártókat tömörítő alapítvány elkötelezte magát arra, hogy egy felvilágosító és mozgásra ösztönző kampány segítségével az egészséges táplálkozás útjára terelik a túlsúlyos gyermekeket.

Az alapítvány több éven átívelő programot hoz létre, melynek hatásai a tervek szerint 2015-re válnak kézzel foghatóvá. Az irányelvek között szerepel az egészséges táplálkozás fő szabályainak megismertetése az érintettekkel, de nem csak a gyermekeket, hanem a felnőtteket is mozgásra ösztönöznék. Az iskolai bemutatókon túl munkahelyeket is megcéloznának a programmal.

A megfelelő kalóriafogyasztás megismertetésén és a rendszeres testmozgás fontosságának megismertetésén keresztül rá kívánnak világítani arra, hogy koplalás nélkül is lehet úgy egészségesen táplálkozni, hogy közben nem jönnek fel a felesleges kilók. Az energiaegyensúly megismerése azért fontos, hogy az érintettek ne vigyenek be felesleges többletkalóriákat a szervezetükbe, mert az elhízáshoz vezet.

"Az elhízás napjaink egyik legjelentősebb közegészségügyi problémája, ami már a 6-11 éves korosztályban is megfigyelhető" - mondta a Nestlé elnöke és az alapítvány bizottsági tagja. "Cégünk hisz abban, hogy az egészséges és tudatos táplálkozás rendszeres testmozgással párosítva nagyban hozzájárul egészségünk megőrzéséhez. Ízletes és magas minőségű élelmiszereink mellett táplálkozási tanácsokkal járulunk hozzá az egészséges életmód kialakulásához."

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem