1100 tubus hamis fogkrémet foglaltak le a fogyasztóvédő szolgálat munkatársai Chicagóban. A hamis és potenciálisan mérgező termékeket két lépésben találták meg -írja a hamisitasellen.hu.
Első körben 802 tubust foglaltak le, majd egy kéthetes további nyomozás során újabb 362 tubus fogkrémet azonosítottak be. A hamis fogkrémek többségét három üzletben lelték meg, de sok kisebb üzletben is rábukkantak néhány darab veszélyes termékre.
A hatóságok a nyomozás során több mint 250 üzletet vizsgáltak át, de tovább folytatják az ellenőrzést, bízva abban, hogy a lakosságot megóvhatják majd a hamis termékektől. A lefoglalt fogkrémek egy részén jogosulatlanul használták a Colgate márkanevet, de akadtak olyan darabok is, amellyekkel kapcsolatban valamilyen egyéb hiányosság merült fel, például hogy azokra nem volt forgalmazási engedély, illetve a dobozon nem tüntették fel angolul az összetevők neveit.
A nyomozók felhívták a polgárok figyelmét, hogy körültekintően vásároljanak fogkrémet, kiemelt figyelemmel az olcsó diszkontokban, ahol a legtöbb hamisítvány előfordult. A legnagyobb áruházláncokat egyelőre nem érinti a hamisítási ügy, sehol sem bukkantak hamis Colgate fogkrémre.
A hamis Colgate fogkrémek származási országaként Dél-Afrikát tüntették fel a dobozon, amely azonnal gyanús lett a hatósági munkatársaknak, hiszen a Colgate nem gyárt fogkrémet Dél-Afrikában az amerikai piacra. Feltűnőek voltak egyes dobozokon a helyesírási hibák és elírások, amelyből egy figyelmes vásárló azonnal rájöhetett arra, hogy hamisítvánnyal áll szemben.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


