1100 tubus hamis fogkrémet foglaltak le a fogyasztóvédő szolgálat munkatársai Chicagóban. A hamis és potenciálisan mérgező termékeket két lépésben találták meg -írja a hamisitasellen.hu.
Első körben 802 tubust foglaltak le, majd egy kéthetes további nyomozás során újabb 362 tubus fogkrémet azonosítottak be. A hamis fogkrémek többségét három üzletben lelték meg, de sok kisebb üzletben is rábukkantak néhány darab veszélyes termékre.
A hatóságok a nyomozás során több mint 250 üzletet vizsgáltak át, de tovább folytatják az ellenőrzést, bízva abban, hogy a lakosságot megóvhatják majd a hamis termékektől. A lefoglalt fogkrémek egy részén jogosulatlanul használták a Colgate márkanevet, de akadtak olyan darabok is, amellyekkel kapcsolatban valamilyen egyéb hiányosság merült fel, például hogy azokra nem volt forgalmazási engedély, illetve a dobozon nem tüntették fel angolul az összetevők neveit.
A nyomozók felhívták a polgárok figyelmét, hogy körültekintően vásároljanak fogkrémet, kiemelt figyelemmel az olcsó diszkontokban, ahol a legtöbb hamisítvány előfordult. A legnagyobb áruházláncokat egyelőre nem érinti a hamisítási ügy, sehol sem bukkantak hamis Colgate fogkrémre.
A hamis Colgate fogkrémek származási országaként Dél-Afrikát tüntették fel a dobozon, amely azonnal gyanús lett a hatósági munkatársaknak, hiszen a Colgate nem gyárt fogkrémet Dél-Afrikában az amerikai piacra. Feltűnőek voltak egyes dobozokon a helyesírási hibák és elírások, amelyből egy figyelmes vásárló azonnal rájöhetett arra, hogy hamisítvánnyal áll szemben.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








