Hamis ékszerekkel kereskedő személyt buktattak le augusztus folyamán a kínai hatóságok. A harmincas éveiben járó férfi olyan luxusmárkák hamisított termékeit kínálta az interneten, mint a Cartier, Gucci és Tiffany - írja a hamisitasellen.hu.
A rendőrség szerint 2008 júniusa és 2009 júniusa között a 33 éves Kuang Liou a hamis Cartier, Gucci és Tiffany ékszerek értékesítésével mintegy 1,73 millió jüant (USD 253 ezer) kereshetett. Ha a fenti időszakban eladott ékszerek eredeti termékek lettek volna, összértékük elérné a 10 millió jüant.
Őrizetbe vételét követően a hatóságok házkutatást tartottak a férfi otthonában, ahol több tucat postázásra előkészített, hamis ékszereket tartalmazó csomagra bukkantak.
A hatóságok szerint a férfi legkevesebb négy éve kereskedett hamis termékekkel, elsősorban ékszerekkel az interneten keresztül. Ezen időszak alatt mintegy 5 millió jüan bevételre tehetett szert. Kuang a hamisítványokat a 120 millió fős felhasználótáborral rendelkező kínai Taobao aukciós portálon keresztül kínálta eladásra. A hatóságok közleménye szerint a weboldal üzemeltetői közreműködtek a férfi lebuktatásában azzal, hogy segítettek a rendőrségnek bizonyítékot gyűjteni és azonosítani a kereskedőt.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








