Összesen 32,4 millió dollár kártérítést ítélt meg a kaliforniai bíróság a Louis Vuitton számára abban a perben, amelyet a luxuscég hamis termékek értékesítésében való közreműködés vádjával indított egy helyi webtárhely-szolgáltató ellen - írja a hamsisitasellen.hu.
A Louis Vuitton 2007-ben nyújtott be keresetet a kaliforniai székhelyű Akanoc Solutions, Managed Solutions Group és Steven Chen, az Akanoc üzemeltetője ellen. A luxus divatcég álláspontja szerint a fenti vállalkozások védjegyjogait sértették azzal, hogy hamis Louis Vuitton termékek reklámozását és értékesítését segítették az interneten keresztül.
A Louis Vuitton közleménye szerint a kaliforniai bíróság megállapította a webtárhely-szolgáltató cégek felelősségét és 32,4 millió dollár(6,2 milliárd forint) kártérítés megfizetésére kötelezte azokat. Emellett várható, hogy a bíróság eltiltja a cégeket attól, hogy internetes felületet biztosítsanak hamis, illetve a Louis Vuitton jogait sértő termékek forgalmazóinak.
Nathalie Moulle-Berteaux, a Louis Vuitton szellemi tulajdonjogi részlegének igazgatója hangsúlyozta, hogy a bíróság döntése kiemelkedő jelentőségű, mivel elismeri a közreműködő felelősségét. Mint mondta, az eljáró bíróság jogosnak és védhetőnek minősítette azt az álláspontot, miszerint azok, akik más vállalkozásoknak biztosítanak online értékesítési felületet, felelősek azért, hogy ez utóbbiaknak az értékesítési felületen folytatott működése is törvényes legyen, vagyis felelősségre vonhatóak azért, ha elmulasztják megtenni azokat az intézkedéseket, amelyekkel a hamis, jogsértő termékek értékesítését megakadályozhatnák.
A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
A Black Friday után itt a Green Friday: mutatjuk, milyen akciók várnak
A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
-
Karácsonyi készülődés a PENNY-vel (x)
Szívhez szóló videóval is köszönti a vásárlókat az üzletlánc
- Kiderült, mitől zöldült be a velencei Canal Grande vize - képek, videó
- A sínek közé esett egy ember a 3-as metró vonalán
- Vészjósló változás a brit kormánypártban
- Így hozzák helyre a hatalmas földhasadásokat Izlandon - galéria
- Ferencz Marcel a Prima Primissima díjról: napok kellenek, míg ezt feldolgozza az ember
- Lenyűgöző ékessége lesz a Budavári Palotának - képek
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


