"A gazdaság, a bankok még befelé tartanak a válságba, s azt sem tudja senki, hogy meddig leszünk a mélyponton. Kemény hónapok állnak előttünk" - mondta Felcsuti Péter, a Magyar Bankszövetség elnöke. A kormányzati krízisalapról megjegyezte, hogy az szép példája a populizmusnak.
"A pénzügyi-gazdasági válság sem a világon, sem Magyarországon nem ért még véget" - mondta Felcsuti Péter, a bankszövetség elnöke a szervezet tegnapi sajtótájékoztatóján. Előrejelzésük szerint az idei évet a kereskedelmi bankszektor nulla eredménnyel fogja zárni. Az elnök úgy véli, a magyar gazdaság és a bankok még befelé tartanak a válságba, s azt sem tudja senki, hogy meddig tart a lejtmenet.
Korábban: 20-50 ezer forintos egyszeri segély a rászorulóknak
"Nagyon kemény hónapok állnak még előttünk. A bankszövetség megítélése alapján a devizahitelesek helyzetének megkönnyítése ügyében a kormányzat nagyon sokat beszélt, de keveset tett, ezzel szemben a kereskedelmi bankok nagyon sokat csináltak." Szerinte a bankok egyoldalú szerződésmódosításáról szóló törvényt július 15-től kellene alkalmazni, de ezzel lesznek még gondok. Előbb-utóbb a politikai döntéshozók csak felismerik, hogy a jogszabály módosításra szorul.
A kormányzati krízisalapról pedig azt mondta: az "szép példája a populizmusnak", nagyon nehéz a helyén értékelni. "Azt, hogy egy egymilliárd forintos alappal akármit is lehet kezdeni, nevetségesnek tartom - hangoztatta Felcsuti. Ez nem komoly felvetés, egyértelműen politikai célzata van. Csakúgy, mint annak, hogy az ingatlanadóból vagyonadó lett."
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


