A Nielsen által mért 60 háztartási vegyiáru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalma értékben 3 százalékkal emelkedett 2008 május-2009 áprilisban, az előző hasonló időszakhoz képest. Így a teljes hazai forgalom megközelíti az évi 300 milliárd forintot.
Ugyanakkor a drogéria csatorna forgalma 15 százalékkal nőtt. Ennél nagyobb mértékben bővült a piac például a következő, nagyobb forgalmú kategóriákban: papírzsebkendő, konyhai törlőkendő, toalett-tisztító, baba-törlőkendő és papírszalvéta. A forgalom növekedése nyilván összefügg a boltok számának növekedésével. A két nagy drogéria lánc közül a Drogerie Markt tavaly 26, idén május végéig 14 üzletet nyitott, szerte az országban. A Rossmann bolthálózata múlt évben egy, idén négy üzlettel gyarapodott.
A Nielsen által mért 60 háztartási vegyiáru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalmából a drogéria csatorna piaci részesedése 25-ről 26 százalékra nőtt, egyik évről a másikra. A 26 százalékos arányt meghaladja például a következő nagyobb forgalmú kategóriák mutatója: pelenka, dezodor, sampon, fogkrém, szappan, hajfesték, borotva penge, testápoló krém, arc- és szemránckrém.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Rendszerüzenet érkezett Orbán Viktortól
- Robbanás és tűz okozta egy ember halálát Lágymányoson
- „Ne bántsuk már tanulással a gyereket” – pszichológus a tavaszi szünetről
- Újabb buszbaleset Németországban
- Korányi G. Tamás az osztalékfizetésekről: a legtöbb részvényes dörzsölheti a tenyerét
- Keresik a Szépművészeti új igazgatóját