A Nielsen által mért 60 háztartási vegyiáru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalma értékben 3 százalékkal emelkedett 2008 május-2009 áprilisban, az előző hasonló időszakhoz képest. Így a teljes hazai forgalom megközelíti az évi 300 milliárd forintot.
Ugyanakkor a drogéria csatorna forgalma 15 százalékkal nőtt. Ennél nagyobb mértékben bővült a piac például a következő, nagyobb forgalmú kategóriákban: papírzsebkendő, konyhai törlőkendő, toalett-tisztító, baba-törlőkendő és papírszalvéta. A forgalom növekedése nyilván összefügg a boltok számának növekedésével. A két nagy drogéria lánc közül a Drogerie Markt tavaly 26, idén május végéig 14 üzletet nyitott, szerte az országban. A Rossmann bolthálózata múlt évben egy, idén négy üzlettel gyarapodott.
A Nielsen által mért 60 háztartási vegyiáru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalmából a drogéria csatorna piaci részesedése 25-ről 26 százalékra nőtt, egyik évről a másikra. A 26 százalékos arányt meghaladja például a következő nagyobb forgalmú kategóriák mutatója: pelenka, dezodor, sampon, fogkrém, szappan, hajfesték, borotva penge, testápoló krém, arc- és szemránckrém.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


