Válságban hatalmas felelősségvállalás a gyerek, a szex viszont a szórakozás egyik legjobb és - általában - legolcsóbb formája. Talán ennek köszönhető, hogy az Egyesült Államokban az év első két hónapjában 10,2 százalékkal nőtt az óvszerek és egyéb, vény nélkül kapható fogamzásgátlókra költött pénzmennyiség.
A megrendült pénzügyi helyzetű családok ott fogják vissza a büdzsét, ahol a legkönnyebb - vagyis a kikapcsolódás és a szórakozás hamar áldozatául esik a spórolásnak. A szex viszont olcsó és igazán szórakoztató módja egy este tartalmas eltöltésének. A tételes forgalom 1,5 százalékkal nőtt, ami a bevételek 10,2 százalékos növekedésével összevetve annyit tesz, hogy az amerikaiak hajlandóak jobb minőséget vásárolni, csak hogy elkerüljék a később sokkal költségesebbé váló gyermekáldást.
Dübörög az óvszerpiac! Valahogy túl kell élni a válságot...
Megugrott az otthon töltött idő, tehát hirtelen megtelt a hűtőláda is: az emberek jóval kevesebbet járnak étterembe, mint korábban. A különféle tárolóedények és -üvegek, hűtőtasakok iránt is hatalmas kereslet mutatkozott, ami jól mutatja, hogy a válságra elmélyülésére készülve mindenki igyekszik jól bespájzolni. A kutatást végző Nielsen elemzői szerint az amerikai háztartások viselkedése sok hasonlóságot mutat a nagyszüleink reakciójával a Nagy Gazdasági Világválságra. "Amit nem tudsz megenni, nem is kell" - szól az új filozófia.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A legfőbb vásárlási kategóriákban előkelő helyen szerepelnek még a kenyér- és tortasütés alapanyagai: az emberek elkezdték maguk gyártani otthon a brownie-t ahelyett, hogy megvásárolnák. Ezzel párhuzamosan persze hatalmasat esett az édességek iránti kereslet, nem viszik a jégkrémeket, sütiket és csokikat az emberek, mert nincs rá pénz. És meglepő módon újra felfedezték az amerikaiak a csapot, a palackozott ásványvíz forgalma ugyanis 11 százalékkal csökkent az első két hónapban.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








