Válságban hatalmas felelősségvállalás a gyerek, a szex viszont a szórakozás egyik legjobb és - általában - legolcsóbb formája. Talán ennek köszönhető, hogy az Egyesült Államokban az év első két hónapjában 10,2 százalékkal nőtt az óvszerek és egyéb, vény nélkül kapható fogamzásgátlókra költött pénzmennyiség.
A megrendült pénzügyi helyzetű családok ott fogják vissza a büdzsét, ahol a legkönnyebb - vagyis a kikapcsolódás és a szórakozás hamar áldozatául esik a spórolásnak. A szex viszont olcsó és igazán szórakoztató módja egy este tartalmas eltöltésének. A tételes forgalom 1,5 százalékkal nőtt, ami a bevételek 10,2 százalékos növekedésével összevetve annyit tesz, hogy az amerikaiak hajlandóak jobb minőséget vásárolni, csak hogy elkerüljék a később sokkal költségesebbé váló gyermekáldást.
Dübörög az óvszerpiac! Valahogy túl kell élni a válságot...
Megugrott az otthon töltött idő, tehát hirtelen megtelt a hűtőláda is: az emberek jóval kevesebbet járnak étterembe, mint korábban. A különféle tárolóedények és -üvegek, hűtőtasakok iránt is hatalmas kereslet mutatkozott, ami jól mutatja, hogy a válságra elmélyülésére készülve mindenki igyekszik jól bespájzolni. A kutatást végző Nielsen elemzői szerint az amerikai háztartások viselkedése sok hasonlóságot mutat a nagyszüleink reakciójával a Nagy Gazdasági Világválságra. "Amit nem tudsz megenni, nem is kell" - szól az új filozófia.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A legfőbb vásárlási kategóriákban előkelő helyen szerepelnek még a kenyér- és tortasütés alapanyagai: az emberek elkezdték maguk gyártani otthon a brownie-t ahelyett, hogy megvásárolnák. Ezzel párhuzamosan persze hatalmasat esett az édességek iránti kereslet, nem viszik a jégkrémeket, sütiket és csokikat az emberek, mert nincs rá pénz. És meglepő módon újra felfedezték az amerikaiak a csapot, a palackozott ásványvíz forgalma ugyanis 11 százalékkal csökkent az első két hónapban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








