Az osztrák ingatlanfejlesztő és -befektető cég, a Warimpex AG igyekszik felgyorsítani a magyarországi beruházásainak előkészületeit, hogy mire a kereslet a válság előtti szintre visszaállna, meg tudja nyitni alsó kategóriás hoteleit hazánkban.
A cég hat vidéki nagyvárosban nyit egy-két csillagos szállodákat, melyekre 160-200 millió eurót akarnak költeni, míg a fővárosban az irodapiacra szeretnének koncentrálni.
Most épp azt vizsgálják, hogy Debrecen, Szeged, Pécs, Miskolc, Győr illetve Kecskemét mely városrészeiben érdemes telket venni. Mivel az árak szerintük még esni fognak, nem kapkodják el a döntést, azonban az engedélyeztetési eljárás hosszadalmassága miatt sokáig nem is húzhatják, ha a kereslethez akarják időzíteni a szállodák megnyitását.
A cég vezetője elmondta, hogy a három csillagos Kyriad márkát nem valószínű, hogy bevezetik nálunk, mivel túl nagy konkurenciába botlanának, azt azonban nem zárják ki, hogy Ferihegy közelében is nyitnak egy négycsillagos szállodát.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


