Komoly visszaesés tapasztalható Prága turizmusában: a Közép-európai mintapéldának tartott cseh fővárost 2009 első negyedévében 18 százalékkal kevesebb turista kereste fel, mint egy évvel korábban.
Jelentős visszaesés mutatkozik a cseh főváros turisztikai mutatóiban. A Közép-Európa legkiemelkedőbb turisztikai látványosságaként aposztrofált Prágát 18 százalékkal kevesebb turista látogatta meg 2009 első három hónapjában, mint 2008 azonos időszakában.
A visszaesés -nem meglepő módon- főleg a világgazdasági recesszió számlájára írható, elsősorban az amerikai látogatók vannak kevesebben, mint a korábbi években.
A cseh kormányzat turisztikai hivatalai ezért most egy sokkal erőteljesebb reklámkampányba kezdtek: elsősorban európai és ázsiai potenciális vendégeket céloztak meg. A történelmi belvárosáról elhíresült cseh fővárost elsősorban oroszok, németek, olaszok, szlovákok, lengyelek és magyarok látogatták nagy számban - ezek az országok továbbra is kiemelt célcsoportnak számítanak. Ugyanakkor a szakemberek a jövőben az ázsiai -és ezen belül a kínai- turisták nagyobb érdeklődésére számítanak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


