Bizonytalan a vonatközlekedés, de a BKV-nál nincsenek fennakadások a pénteken nulla órától megkezdődött sztrájk miatt. A Liga által kezdeményezett, országosnak és általánosnak szánt sztrájkból legfeljebb azok éreznek valamit, akik vonattal utaztak volna, a Bajnai-csomag elleni tiltakozást ugyanis csak tucatnyi szervezet támogatta. A legtöbb helyen csak kétórás munkabeszüntetés lesz - írja az index.
Pénteken reggel hat óráig bizonytalan a vasúti forgalom a nulla órakor megkezdődött sztrájk miatt - mondta Both Ferenc, a MÁVINFORM sajtóügyeletese. A budapesti területi igazgatóságon a Déli és a Keleti pályaudvaron, valamint Kőbánya-Felsőn sztrájkol a forgalmi személyzet.
Reggel 6 óráig Budapestről Kelenföldről indultak a vonatok Győr felé Martonvásárig, valamint Pusztaszabolcsra és Dunaújvárosba. Kápolnásnyéken sztrájkolnak, emiatt Észak-Balaton felé nem járnak a vonatok reggel hat óráig. A Nyugati pályaudvaron nem sztrájkolnak a dolgozók, de a Budapest-Vácrátót útvonalon hat óráig nem járnak a vonatok, mert Veresegyházán a forgalmi személyzet nem vette fel a munkát.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








