Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Nyereségesen gazdálkodott tavaly a MÁV -legalábbis papíron. A holding és leányvállalatainak mérlege egyaránt pozitív. A társaságnál máris Európa leghatékonyabb vasútjai között emlegetik a cégcsoportot.
Heinczinger István vezérigazgató szerint egyik legsikeresebb pénzügyi évét zárta 2008 végén a MÁV Zrt.. A cég mérleg szerinti eredménye 41,6 milliárd forint, működési eredménye 9,3 milliárd forint volt. A vasútnál szokatlan pénzügyi eredményhez a leginkább a MÁV Cargo értékesítése járult hozzá: a Rail Cargo Austria tavaly decemberben ugyanis átutalta a MÁV számlájára a neki járó 97,5 milliárd forintot.
A bevételek növelésével és az erőforrások racionalizálásával a MÁV Zrt. 3,6 milliárd, a vasúti cégcsoport 5,2 milliárd forintot spórolt meg. Az év közben elrendelt intézkedések pedig további 13 milliárd forint eredményjavulást hoztak.
A MÁV kötvénykibocsátási tervei ugyanakkor elbuktak. A vasút ingatlanjainak hasznosítására megálmodott ingatlanalap létrehozásából nem lett semmi- ez önmagában mintegy 130 milliárd forint forrást vont el a vállalattól. A társaság a 2008-ra tervezett 116 milliárd forint helyett alig 50 milliárd forintot költhetett beruházásaira. Az energiaárak növekedése mintegy kétmilliárd forint többletköltséget okozott. Fizető utasból pedig a tervezettnél hat, az előző évinél két százalékkal kevesebb volt a vonatokon.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


