Szamos Miklós mindössze órákkal azután halt meg, hogy a legendás cukrászdát be kellett zárniuk.
A megszokottnál hosszabb, hat hetes felújítási munkálatok után hétfőtől újra jár a Budavári Sikló. A felnőttjegy egy útra 800, oda-vissza 1400 forint.
A március 16-a és április 26-a között elvégzett karbantartási munkák során a gépészeti berendezések szokásos évi nagyfelújítása mellett sor került a szállítókötél, valamint a biztonsági fékberendezések műszeres bemérésére és ellenőrzésére is. Emellett a hidraulikus berendezések is megújultak. A Sikló pályája és a kocsik műszaki helyreállítása mellett a járművek átfogó esztétikai megújuláson is átestek - így most új fényezés pompázik rajtuk. A Budavári Sikló utazóközönsége kényelmének érdekében mindemellett megtörtént a faburkolatok, az ülések, a kapaszkodók szükség szerinti cseréje is.
A 2009. évi felújítások ősszel folytatódnak. A Fővárosi Önkormányzat Közlekedési Ügyosztálya és a BKV Zrt. által közösen meghatározott időpontban kerülhet sor a támfalak, az épületek valamint az elektromos berendezések - a vezérlés, a szabályozás - felújítására.
A Budavári Sikló évi mintegy 600 ezres utazóközönsége nagyrészt a Magyarországra látogató külföldiekből áll. A budai Vár turista-látványossága a hét minden napján reggel 7.30 és este 22.00 óra között üzemel, a felnőttek 800 forintért (oda-vissza érvényes jegy vásárlása esetén 1400 forintért), a gyermekek 500 forintért (oda-vissza érvényes jegy vásárlása esetén 900 forintért) vehetik igénybe. 14-18 évesek 10 fő felett 500, oda-vissza pedig 900 forintért utazhatnak a Siklóval, amely kocsinként egyszerre 24 főt tud szállítani.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








