Április közepétől átalakul az iWiW kezdőoldala. A legnagyobb hazai kapcsolati háló, a kor követelményeinek és a felhasználók igényeinek megfelelően, rövidesen modernizált külsővel várja a felhasználókat. Az indulásig a www.iwiw.hu/ujoldal címen ismerkedhetnek az érdeklődők az új megjelenést és a funkciók elhelyezkedését bemutató oldallal.
A jelenlegi design 4 évvel ezelőtt készült, ami az akkori elvárásoknak és funkcióknak megfelelően lett kialakítva. Az iWiW indulása óta, folyamatosan bővülő szolgáltatáskínálat hatékony és kényelmes eléréséhez szükségessé vált a formai frissítés. Az átalakítás elsődleges célja az áttekinthető megjelenés és a könnyebb kezelhetőség. Az API-n (Application Programming Interface) keresztül elérhető új alkalmazások indulásával egy időben először csak a címlapot és a profiloldalt érinti a ráncfelvarrás, a későbbiekben azonban a teljes portál új megjelenést kap.
Az új design ITT tekinthető meg!
A 2002-ben elindított iWiW mára a magyar internet egyik legfontosabb csomópontja, kiemelkedően legnagyobb látogatottságú közösségi oldala lett. Közel négy millió regisztrált felhasználó életének szerves része, vagyis népszerűsége kortól, nemtől, lakóhelytől függetlenül egész Magyarországra kiterjed. Rengetegen vannak azok, akik számára az iWiW az első szolgáltatás, amelyen keresztül rendszeres kapcsolatba kerülnek az internettel. Sokan csak azért lépnek fel a világhálóra, hogy az iWiW révén megerősítsék, továbbfejlesszék személyes kapcsolatrendszerüket, akik pedig korábban is rendelkeztek interneteléréssel, a szolgáltatás révén válnak napi felhasználókká. Az iWiW nemcsak a magyar internet vezető közösségi portálja, hanem igazi "web 2.0"-s szolgáltatás is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ukrán gabonával segíti Magyarország az afrikai éhezőket
- A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában
- Idén sem maradt el a keresztrefeszítés és önkorbácsolás a Fülöp-szigeteken
- Elköltözik Szemesről a legendás balatoni filmfesztivál
- Újabb drón roncsait találták meg román területen
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt