A mai naptól kezdve Franciaország közszolgálati televízióadóin nem lesz reklám este 20 órától műsorzárásig. Nemcsak a műsorok közben, de két program között sem. A lépés Nicholas Sarkozy köztársasági elnök egy éve meghirdetett audiovizuális reformjának legfontosabb lépése.
A forradalminak nyugodtan nevezhető lépés nyomán minden bizonnyal felborul a franciák életritmusa, teljesen átalakul ugyanis az évtizedek óta megszokott műsorrend. A France Télévisions adóin ugyanis az eddigi szokásoktól eltérően a fő műsorszám 20:50 helyett már 20:35-kor elkezdődik, az esti adás kezdete pedig 23:00 óráról 22:30-ra csúszik vissza. A késő esti programok is bő háromnegyed órával hamarabb, éjfél körül elkezdődnek.
"Állítsa óráját a France Télévisions-éhoz!" harsogják a reklámok hetek óta a nagy változást. A megváltozott stratégia azonban komoly fejtörést okozhat majd a konkurens kereskedelmi csatornáknak, a TF1-nek és az M6-nek is. Az utóbbi évek óta a közszolgálati csatornák műsorrendjéhez igazította saját programjait és bár ma estétől kezdve a főműsoridő kezdete öt perccel korábbra, 20:45-re csúszik, kérdéses, hogy fel tudja-e venni a versenyt a felpörgetett állami tévékkel. A TF1-nek pedig azért fájhat a feje, mert nem lesz, akit a két műsorszám közötti reklámszünetekben át tudna csábítani a saját adásaihoz.
Bár a televíziók szempontjából legfontosabb (legjobban értékesíthető) reklámidő nyilvánvalóan a főműsoridő, a France Télévisions mégis megteheti, hogy egy ilyen fontos bevételről lemond, a cég bevételeinek 70 százaléka ugyanis az adófizetők pénzéből származik. Amennyiben pedig a terv beválik a nézettség növekedése a maradék idősávok reklámdíjainak értékét is megemelheti, ami végső soron akár nyerő taktika is lehet. Ami szinte hihetetlennek tűnik innen Magyarországról, hiszen mégis csak egy állami vállalatról van szó...
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








