16 °C Budapest

Csak egy reklám: bejött a TV2 húzása!

Pénzcentrum
2008. december 10. 08:30

A szakértők szerint egyre nehezebb olyan reklámot gyártani a televíziók képernyőjére, amelyről a néző nem kapcsol át egy másik csatornára. A TV2 újgenerációs reklámmegoldásai ezzel a tendenciával veszik fel a harcot, eddig sikerrel - írja a Napi Gazdaság.

A csatorna az utóbbi fél évben leginkább az osztott képernyős és a "csak egy reklám" blokknak köszönhetően rendkívül kedveltté vált a hirdetők körében. Az osztott képernyőn (leggyakrabban a tehetségkutató és a mentalista műsorban láthattunk ilyet) az élő adás ritmusát követve a bal sarokban egy kisebb mezőben futó reklámfilmet láthatunk úgy, hogy követni tudjuk a stúdióban történteket is.

Az egyszemélyes reklámfilm alkalmazásával a szünet jobban tolerált blokká szűkül a nézők körében. A reklám önállósága lehetővé teszi azt is, hogy a műsorvezető felkonferálja, hogy csak egy reklám következik. Felmérések szerint ilyen módon a nézők kétharmada vissza tudta idézni, hogy mit látott, ami sokkal hatékonyabbnak tekinthető, mint amit a hagyományos reklámok esetében mértek.

A csatorna folyamatosan újít, kreatív megoldásokkal segíti a hirdetőket, bár nem árt tudni, hogy az új lehetőségek feláras szolgáltatásnak minősülnek.

Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm