3 °C Budapest

Csak egy reklám: bejött a TV2 húzása!

Pénzcentrum
2008. december 10. 08:30

A szakértők szerint egyre nehezebb olyan reklámot gyártani a televíziók képernyőjére, amelyről a néző nem kapcsol át egy másik csatornára. A TV2 újgenerációs reklámmegoldásai ezzel a tendenciával veszik fel a harcot, eddig sikerrel - írja a Napi Gazdaság.

A csatorna az utóbbi fél évben leginkább az osztott képernyős és a "csak egy reklám" blokknak köszönhetően rendkívül kedveltté vált a hirdetők körében. Az osztott képernyőn (leggyakrabban a tehetségkutató és a mentalista műsorban láthattunk ilyet) az élő adás ritmusát követve a bal sarokban egy kisebb mezőben futó reklámfilmet láthatunk úgy, hogy követni tudjuk a stúdióban történteket is.

Az egyszemélyes reklámfilm alkalmazásával a szünet jobban tolerált blokká szűkül a nézők körében. A reklám önállósága lehetővé teszi azt is, hogy a műsorvezető felkonferálja, hogy csak egy reklám következik. Felmérések szerint ilyen módon a nézők kétharmada vissza tudta idézni, hogy mit látott, ami sokkal hatékonyabbnak tekinthető, mint amit a hagyományos reklámok esetében mértek.

A csatorna folyamatosan újít, kreatív megoldásokkal segíti a hirdetőket, bár nem árt tudni, hogy az új lehetőségek feláras szolgáltatásnak minősülnek.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 14. vasárnap
Szilárda
50. hét
December 14.
Advent (3.)
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?