A szakértők szerint egyre nehezebb olyan reklámot gyártani a televíziók képernyőjére, amelyről a néző nem kapcsol át egy másik csatornára. A TV2 újgenerációs reklámmegoldásai ezzel a tendenciával veszik fel a harcot, eddig sikerrel - írja a Napi Gazdaság.
A csatorna az utóbbi fél évben leginkább az osztott képernyős és a "csak egy reklám" blokknak köszönhetően rendkívül kedveltté vált a hirdetők körében. Az osztott képernyőn (leggyakrabban a tehetségkutató és a mentalista műsorban láthattunk ilyet) az élő adás ritmusát követve a bal sarokban egy kisebb mezőben futó reklámfilmet láthatunk úgy, hogy követni tudjuk a stúdióban történteket is.
Az egyszemélyes reklámfilm alkalmazásával a szünet jobban tolerált blokká szűkül a nézők körében. A reklám önállósága lehetővé teszi azt is, hogy a műsorvezető felkonferálja, hogy csak egy reklám következik. Felmérések szerint ilyen módon a nézők kétharmada vissza tudta idézni, hogy mit látott, ami sokkal hatékonyabbnak tekinthető, mint amit a hagyományos reklámok esetében mértek.
A csatorna folyamatosan újít, kreatív megoldásokkal segíti a hirdetőket, bár nem árt tudni, hogy az új lehetőségek feláras szolgáltatásnak minősülnek.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








