A korábban tervezettnél alacsonyabb forgalomra számít a Tesco Global Áruházak Zrt., ennek ellenére nagy valószínűséggel még így is növekedést érnek el az idei pénzügyi évben. A cég pénzügyi igazgatója szerint az élelmiszerpiacon beálltak az árak, a tartós fogyasztási cikkeknél egyértelmű az árcsökkenés, míg a háztartási vegyi áru kategóriában 3-4 %-os áremelkedést tapasztaltak - írja a Napi Gazdaság.
Az utolsó negyedév forgalma alapján érezhetővé vált, hogy az embereknek hó végére kevesebb pénz marad a pénztárcájukban. A pénzügyi válság hatására eleve csökkent a lakossági fogyasztás, ehhez párosul most a szabadon elkölthető jövedelmek zsugorodása.
A cég folyamatosan javítja beszállítói kapcsolatait, nemrégiben tették közre a saját kódexüket, amiben szigorúbb szabályozást irányoztak előre a jövőre vonatkozóan. A holnapi kiskereskedelmi csúcsra közös álláspontot dolgoztak ki a résztvevők, a hipermarket képviselője azonban egyelőre nem osztotta meg a sajtóval a cég álláspontját.
A minisztérium szabályozni kívánja a kiskereskedői és beszállítói kapcsolatrendszert, az importáru mértékét és a polcpénzek limitálását.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







