A legtöbben nem kapkodják el a karácsonyi bevásárlást, a roham az utolsó pillanatokra marad, sőt sokan azt fontolgatják, hogy az ünnep utáni leárazásokat kellene célba venni a lehető legnagyobb megtakarítás kiharcolásához.
Ezen a hozzáálláson igyekszik változtatni Nagy-Britannia elsőszámú kiskereskedője, a Tesco, mely a szigetországi áruházaiban mintegy ezer termék árát csökkenti felére mától. A leárazott termékek között a kerékpártól a húsig, parfümökig, karácsonyi ételekig és különféle ajándékokig gyakorlatilag minden megtalálható.
A Tesco kereskedelmi igazgatója az akció bejelentésekor kiemelte, hogy vásárlóik kifejezetten igyekeznek halogatni a bevásárlást a nagyobb akciókra várva, ezért a Tesco megtette azt a lépést, ami alapján értelmét veszti a további kivárás.
Az ICM kutatása szerint idén a megkérdezettek csupán 73%-a nyilatkozott úgy, hogy már legalább egy karácsonyi ajándékot megvett, míg tavaly ilyenkor ez az arány 78%-os volt. Az Experian hitelminősítő kutatása szintén azt mutatja, hogy idén a vásárlók száma elmarad a tavalyi szinttől. Durva akciókban mindenestre nincs hiány, az eredményeket pedig meglátjuk a csúcsszezon után.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








