Fiala Jánosnak sikerült sokaknál kivernie a biztosítékot a TV2 új valóságshowjában, amikor Bódi Gusztitól és feleségétől megkérdezte, hogy a cigány putriban is kopogás nélkül szokás-e bemenni.
A TV2 szóvivője szerint egy valóságshowban előfordulhatnak ilyenek, a médiatörvény értelmében viszont a rasszista jellegű mondatokat a műsorközlőnek azonnal korrigálnia kell, még akkor is, ha azokat egy stúdióvendég szájából hallja a közönség.
A szóvivő a Magyar Nemzetnek elmondta, hogy a vágott anyag néhány perccel, esetleg fél órával az adásba kerülés előtt érkezik meg Botswanából, a TV2 stúdiójában így nincs arra lehetőség, hogy az adásszerkesztők a sugárzás előtt végignézzék.
Az afrikai helyszínen egyébként nem is a csatorna munkatársai, hanem Frei Tamás producer emberei dolgoznak. A csatorna szóvivője kiemelte, hogy Fiala kiszólásának rasszista jellegével nem ért egyet, Frei Tamással és Fiala Jánossal azonban el fognak beszélgetni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








