A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) az emelt díjas SMS-szolgáltatások veszélyeire figyelmeztetett. A hatóság az ügyfelek tájékoztatására és a fogyasztói tudatosságra irányuló kampányt indít, mivel tapasztalataik szerint a legtöbb panasz a tájékozatlanságból ered - írja a Magyar Nemzet.
Az internet és a mobiltelefonok rohamos terjedésével megváltozott a világ. Az ezeken a csatornákon keresztül elérhető szolgáltatások egyre bővülnek, de ezzel arányosan a visszaélések száma is emelkedik. A fogyasztói panaszok leggyakrabban az emelt díjas SMS-szolgáltatásokra irányulnak, a bejelentők több ezer forintos tételekről számoltak be annak ellenére, hogy nem rendeltek semmilyen szolgáltatást.
A nyereményjátékok, a csengőhang letöltési lehetőségek és az információ szolgáltatások díjait a regisztrációval a megrendelő elfogadja, ezek lemondása azonban a gyakorlatban eléggé nehézkes. A szolgáltatók a legtöbb esetben semmilyen formában nem érhetőek el, különösen, ha a háttérben külföldön bejegyzett vállalkozások állnak.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








