A Plus diszkontlánc felvásárlását követően sem áll le a SPAR a fejlesztésekkel, idén 10-15 egységgel bővíti hálózatát és reklámkampányba kezd az exkluzív termékek és az alsóbb árkategóriába tartozó márkák népszerűsítése érdekében - írja a Napi Gazdaság.
Az akvizícióval és a fejlesztésekkel a magyar SPAR legkésőbb jövőre a legnagyobb külföldi érdekeltsége lesz az osztrák anyavállalatnak, mely hazánkon kívül még Olaszországban, Szlovéniában, Horvátországban és Csehországban is terjeszkedik.
A cég igazgatóságának elnöke szerint saját képesek az anyavállalat segítsége nélkül, saját erőből finanszírozni a fejlesztéseket, mivel a magyar SPAR kitermeli az ezekhez szükséges forrásokat. Tavaly az inflációt meghaladó mértékben fejlődött a cég forgalma és ez az előzetes számítások alapján idén sem lesz másként.
Az volt Plus egységekben már telepítik a saját számítástechnikai rendszereiket és az is eldőlt, hogy SPAR néven működnek tovább az üzletek. Az elnök szerint 4-5 év kell ahhoz, hogy a teljes hálózatban kialakítsák az egységes rendszert.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








