
Semmit nem ér csak az ötlet: sok magyar így rontja el az esélyeit arra, hogy a saját főnöke lehessen
Sokakat vonz az, hogy a saját főnöke legyen, ráadásul többen éreztük már úgy, hogy olyan ötlettel rukkoltunk elő, ami tényleg felpörgetné a piacot.
A SPAR Magyarország Kft. ez év márciusában kötött szerződést a német Tengelmann válla-latcsoporttal, 174 magyarországi Plus üzlet átvételére. A brüsszeli versenyjogi jóváhagyás 2008. június 25.-én megtörtént. A SPAR Magyarországon így jelenleg 379 üzlettel rendelke-zik. A SPAR természetesen átveszi a Plus mind a 2300 magyarországi dolgozóját.
A SPAR Magyarország Kft., a SPAR Ausztria csoport egyik tagvállalata, ezzel az átvétellel követ-kezetesen folytatja az utóbbi évek expanziós tevékenységét.
2007. év végén a 204 SPAR- és INTERSPAR üzlet Magyarországon 1,1 milliárd euró , azaz 284, 5 milliárd Forint összegű bruttó forgalmat realizált. Ezzel a SPAR a második legnagyobb kereske-delmi vállalat Magyarországon. A Plus Magyarországon 402 millió euró összegű forgalmat bonyolí-tott. A két cég együttes piaci részaránya mintegy 13 százaléknak felel meg.
"A 174 Plus üzletet az elkövetkező években SPAR üzletté alakítjuk. Első lépésként a termékvá-lasztékot bővítjük, növeljük a frissáru részarányt, megtartva a diszkont árszínvonalat." - jelentette ki Feiner Péter, a SPAR Magyarország Kft elnöke.
Sokakat vonz az, hogy a saját főnöke legyen, ráadásul többen éreztük már úgy, hogy olyan ötlettel rukkoltunk elő, ami tényleg felpörgetné a piacot.
Sokakat vonz az, hogy a saját főnöke legyen, ráadásul többen éreztük már úgy, hogy olyan ötlettel rukkoltunk elő, ami tényleg felpörgetné a piacot.
A mostani gazdasági helyzetbe szinte bármit megtennénk, hogy spóroljunk, azonban sokan tapasztalhatják azt, hogy hiába igyekeznek, még így is elfolyik a pénz a bankszámlájukról.
Közösségi finanszírozással adnák ki újra a 2012-es év gyerekkönyvét, a Dobozvárost.
A vállalkozásunk sikere rengeteg dolgon múlhat, nem elég az ötlet, bizony kemény munkát kell fektetni a sikerbe.
Az OTP szakértője szerint a legprofibb próbálkozást is felismerhetjük néhány apróságról.
Öt év alatt az élelmiszer-felesleg közel felét hasznosította a Tesco.
Túlélés, beruházás, felvásárlás – a Hiventures tőkével támogatja.