Az Olimpia és a labdarúgó EB ellenére is arra számítottak a szakértők, hogy a globális televízió értékesítés csökkenést mutat majd a második negyedévben, a hitelválság ugyanis rányomja a bélyegét a vásárlási kedvre. Nem így történt...
A DisplaySearch kutatása szerint a globális tévéforgalom 11%-kal emelkedett a második negyedévben az előző év azonos időszakához képest. A várakozásokat felülmúló eredményhez nagyban hozzájárult, hogy az észak-amerikai régió 28%-os ugrást produkált.
Az értékesítési adatok fényében úgy tűnik, hogy a válság az amerikai és az európai fogyasztókat egyelőre nem érintette túl érzékenyen, a tévévásárlásról legalábbis nem mondtak le.
A gyártónkénti összehasonlítást szemlélve a világelső a Samsung 22,8%-os (bevétel alapon mért) piaci részesedéssel, míg a Sony 12,5%-kal a második helyet foglalja el. Mindkét vállalat nagyságrendileg 50%-os bevétel növekedést ért el az egy évvel korábbi szinthez képest.
Szakértők szerint a Samsung pár hétnek köszönheti magabiztos vezetését: a Sony-val majdnem együtt dobták ugyanis piacra a piac alsó rétegét megcélzó, 32, 40 és 46 inches LCD-tévéiket Észak-Amerikában, a Samsung néhány hetes előnye azonban rengeteget jelentett a legdinamikusabb fejlődést mutató régió tömegpiacának megcélzásakor.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben
- Sulyok Tamás fogadta a svájci elnököt
- Babaváró hitel: nem születik baba? Íme a következmények!
- Szombat délutánig jelentkezhetnek a tévék, rádiók az NVB-nél
- Vitézy Dávid programadója: Gyurcsányozás és Budapest-ellenes minisztérium helyett a város legyen a középpontban!
- Az első 5 helyen különböző csapat pilótái végeztek - őrületesen kezdődött a kínai F1-hétvége