A briteknél megjárta a Tesco áruházlánc, ugyanis a reklámfelügyelet (ASA) lebuktatta, hogy nem megfelelő az a hirdetés, amely szerint egy kosárnyi áruért jóval kevesebbet kell fizetni, mint a rivális áruházakban, az Asdánál, vagy a Wm Morrisonnál. A határozat szerint a Tesco többet nem teheti ki az ezt az információt tartalmazó hirdetéseket...
Az ok, amiért ezeket a hirdetéseket el kell tüntetnie a láncnak az, hogy az összehasonlítás alapjául szolgáló termékkosárban olyan áruk szerepeltek, melyekre abban az időszakban speciális akciók vonatkoztak.
Az első reklámban egy tele bevásárlókocsi szerepelt, a rajta szereplő állítás szerint a kosár tartalma az Asdában 76,15 fontba (21 260 forintba), a Tesconál csupán 49,59 fontba (14 000 forintba) kerül, igaz, ezen az is feltüntetésre került, hogy bizonyos akciós Tesco-gazdaságos termékek is szerepelnek a csomagban. A másik szóban forgó reklám szerint a Morrissonhoz képest 25,52 font (7100 forint) megtakarítást érhetnek el a szemfüles Tesco-vásárlók.
Miután az ASA-hoz két panasz is érkezett, megvizsgálták az esetet, s arra jutottak, hogy a két hirdetés félrevezető, mivel azt a képet alkotja, hogy az áruházlánc általánosságban olcsóbb, mint a vetélytársak, így nem megfelelő a tájékoztatás, melyet a vásárlóknak nyújtanak. Emellett az ASA kijelentette, hogy az összehasonlítás során a Tesco tisztességtelen módon válogatta össze a termékeket, így a hirdetések sem pontosak.
Igaz, hogy a hirdetésekben szerepelt, hogy bizonyos akciós termékek is vannak a kosárban, azonban az ASA szerint nem hangsúlyozták ki eléggé, hogy ez a megtakarítás csupán korlátozott ideig érhető el. A Tesco bejelentése szerint ezt követően már nem ilyen formában teszik közzé reklámjaikat.

Durvul az árháború a magyar boltokban: brutál húsvéti akciókat villantott az Aldi, Lidl, Spar, Tesco
A Pénzcentrum most megnézte, mik a legjobb akciók a hazai boltokban, hiszen a brutális drágulás mellett egyáltalán nem mindegy, hol vásárolunk be az ünnepre.

Kiderült a húsvéti hústitok: 2 hét múlva eldől az árstop sorsa, már olcsó sonkák lepik el a boltokat
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."

Ennek sokan nem fognak örülni húsvét előtt: ezért nem lesz olcsóbb se a csokinyuszi, se a csokitojás
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
- Ezúttal pénzért érkeznek harci rozsomákok Ukrajnába
- Chatbotok javíthatják már az internet biztonságát is
- Négy gólt szerezve kezdődött Münchenben a Tuchel-korszak
- Egek! Több mint 81 ezer nyertes az 5-ös lottón
- Indul az atlétikai vb önkéntesprogramja - a nap hírei
- Észak-Korea "tud" Ukrajna "sötét tervéről"
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


